پایان عصر برهانی در استقلال؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برهانی

حل نکردن مشکل مالیاتی برهانی و عدم حضور او در اردوی تدارکاتی استقلال و ادامه خارج ماندن او از لیست نشانه های خداحافظی آقای گل از استقلال را دارد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

به گزارش مهر، آرش برهانی که یکی از محبوب‌ترین و با سابقه‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود و سابقه قهرمانی ها و آقای گلی هم در استقلال دارد، روزهای خوبی را در این تیم پیش رو ندارد.

برهانی که مشکل مالیاتی داشت با وجود آنکه استقلال از کمبود بازیکن با تجربه در دیدار دوستانه با هاماربی سوئد رنج می‌برد به سوئد اعزام نشد چرا که مشکل مالیاتی داشت.

برهانی به نظر می‌رسد در ترکیب بازی با استقلال خوزستان هم نیست و به این ترتیب او عملا هم در بعد فنی و هم در ابعاد مدیریتی از استقلال کنار گذاشته شده و اگر چنین هم نگوییم باید تاکید کنیم حضورش در این تیم کم رنگ شده است. در این مسیر البته بازی های خوب محسن و یعقوب کریمی و همچنین شهباززاده بی‌اثر نبوده اند اما با این وجود ماجرای برهانی پیچیده‌تر از آنست که همه این اتفاق‌ها و خروج وی از اکثر لیست‌های استقلال چه در اردوها و چه در لیست بازی‌های داخلی فقط فنی باشد.

شاید اگر این مسیر را تا انتهای فصل شاهد باشیم باید برهانی را اولین جدا شده استقلال بدانیم برای سال آینده مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و هم در بعد فنی و هم مدیریتی اتفاق عجیبی رخ دهد.

 

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------