برانکو: گزینه دیگری جز پیروزی نداریم / فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد



اخبارورزشی,خبرهای ,برانکو

سرمربی پرسپولیس می‌گوید آنها گزینه دیگری جز پیروزی مقابل سیاه جامگان ندارند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایووانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سیاه جامگان اظهار کرد: آرزوی سال خوبی را برای همه ایرانیان دارم. امیدوارم این سال سالی توام با سلامتی و ثروت باشد. به تیم ملی ایران هم بابت پیروزی مقابل هند و عمان تبریک می‌گویم. صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی را هم تبریک می‌گویم. همه پس از 20 روز تعطیلی بی‌صبرانه منتظر ادامه برگزاری بازی‌های لیگ هستند و طبیعتا همه ما منتظر هستیم که عملکرد تیم‌مان را مشاهده کنیم.

او اضافه کرد: بازیکنان ما از دو برنامه متفاوت به تیم پیوستند. عده‌ای همراه تیم بودند و تعدادی هم با تیم ملی تمرین کردند. بازیکنان حاضر در تیم ملی تمرینات متفاوتی را پشت سر گذاشتند. می‌دانم اولین بازی پس از تعطیلات همیشه سخت است و بسیار حساس خواهد بود. سیاه‌جامگان به شدت برای بقا می‌جنگند و می‌دانیم که این تیم برای غافلگیر کردن ما به میدان می‌آید. آنها همه کاری می‌کنند تا به نتیجه دلخواه‌شان دست یابند.

سرمربی پرسپولیس گفت: طبیعی است که آنها به دنبال راه نجات باشند و این بازی هم می‌تواند حکم بقا را برای آنها داشته باشد. باید اذعان کرد بازی سیاه جامگان بهتر از نتایجش بوده است. تعداد زیاد فرصت‌های گل سیاه جامگان دلیل بر این ادعاست. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و برای پیروزی می‌جنگند. امتیاز ما نسبت به سیاه جامگان این است که ما برای قهرمانی می‌جنگنیم. این برای ما یک امتیاز است. انتظار دارم شادابی خاصی را در بازی ببینیم. متاسفانه با تصمیمی که مبنی بر محرومیت هواداران گرفته شد، آنها در این بازی نخواهند بود و به نظرم فوتبال وجهه خودش را از دست می‌دهد. فکر می‌کنم این نوع سخت‌ترین مجازات برای یک تیم است.

برانکو درباره وضعیت کاپیتانی پرسپولیس در بازی پیش‌رو گفت: متاسفانه آقای کفشگری به دلیل مسائل غیرمترقبه نتوانستند به اردوی ما بپیوندند. عدم حضور فرشاد احمدزاده و محسن بنگر تا حدودی دست ما را می‌بندد اما بازیکنانی داریم که می‌توانند جای آنها را پر کنند. امید عالیشاه در این بازی کاپیتان خواهد بود.

او درباره اردوی عمان و انجام دو دیدار تدارکاتی اظهار کرد: شرایط بسیار عالی را پشت سر گذاشتیم. شرایط بسیار خوبی برای تمرین کردن داشتیم. با قهرمان جام حذفی و لیگ عمان یک بازی دوستانه برگزار کردیم و بازی دوم ما 25 دقیقه قبل از وقت قانونی به پایان رسید. قبل از اینکه عصبانیت بازیکنان منجر به مصدومیت آنها شود بازی را خاتمه دادیم. مهم‌ترین مساله این است که تمرینات را طبق برنامه انجام دادیم و بازیکنان‌مان هم بسیار آماده هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره نتایج دیگر تیم‌های لیگ برتر در ابتدای هفته بیست و چهارم و اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند از این وضعیت استفاده لازم را ببرد گفت: نتایج تیم‌ها را دنبال می‌کنیم اما برای ما مهم نیست. کارمان از همه چیز مهم‌تر است و طبیعی است گزینه دیگری غیر از برد نداریم. احترام زیادی برای تمام رقبایمان قائلیم اما وضعیت بازیکنان من را به پیروزی خوش‌بین کرده است.

برانکو درباره اینکه شنیده می‌شود محرومیت هواداران این تیم بخشیده خواهد شد نیز گفت: بله، اگر این اتفاق بیفتد، بسیار عالی خواهد بود. واقعیت این است که آن نارنجک روی نیمکت تراکتور افتاد اما جریمه‌ در نظر گرفته شده بسیار سنگین است. بازی بدون حضور تماشاگر هیجان خاصی ندارد و لذت‌های بازی از بین می‌رود. تمام کارهای ما به خاطر هواداران است.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------