آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

قطر با روحیه ستاره های ایرانی سازگار نیست!



در رقابت های این فصل لیگ قطر، فقط یک بازیکن ایرانی موفق وجود دارد: مجتبی جباری که چند بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته و در جدول پاس گل ها هم رقابت نزدیکی با ژاوی دارد.

 در رقابت های این فصل لیگ قطر، فقط یک بازیکن ایرانی موفق وجود دارد: مجتبی جباری که چند بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته و در جدول پاس گل ها هم رقابت نزدیکی با ژاوی دارد. گذشته از زیدان ایرانی که عاشق باشگاه های حرفه ای، امکانات استاندارد، حواشی کم و تماشاگران کمتر بود، هوای فوتبال قطر اصلا با روحیات ستاره های ایران سازگار نیست.

پژمان منتظریم!

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ستاره ها

 

پول زیاد. به جز ترکیب این دو کلمه، فوتبال قطر فقط مصدومیت تلخ در آستانه جام ملت های آسیا را نصیب پژمان منتظری کرد و فرصت حضور در این تورنمنت مه را از او گرفت تا با تغییر پست ناگهانی مرتضی پورعلی گنجی، یک پدیده جدید در پست دفاع میانی به فوتبال ایران معرفی شود. درواقع حضور در فوتبال قطر جز با مصدوم کردن منتظری به شکل ناخواسته و مقدمات ظهور یک ستاره جدید هیچ آورده ای برای منتظری نداشت.

نوری در تاریکی

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ستاره ها

 

از بازوبندی کاپیتانی پرسپولیس تا قعرنشینی در لیگ قطر برای محمد نوری فاصله زیادی نبود. قرمزها مثل همه این سال ها علاقه مند به حفظ هافبک شماره 14 بودند اما نوری خیلی زود قراردادش با تیم تازه صعود کرده مسیمیر را به امضا رساند. نوری هیجان زیادی برای بازی رو به روی ژاوی داشت اما در همان هفته اول مقابل ژاوی و همبازی ها گلباران شد تا دیگر هوس چنین جدال هایی را نکند. او از اولین روز آغاز لیگ ستارگان قطر تا امروز به همراه تیمش در آخرین رتبه جدول رده بندی قرار گرفته و آمار نشان می دهند هرگز بازیکن موثری برای این تیم ضعیف نبوده است.

مازاد همیشگی

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ستاره ها

 

درجا زدن در فوتبال اسپانیا برای مسعود شجاعی ناامیدکننده به نظر نمی رسید اما روند بد او حتی در فوتبال قطر نیز ادامه پیدا کرد. شجاعی که در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی بالاخره به الغرافه پیوسته بود؛ در نیم فصل، فاصله ای بسیار کوتاه با قرار گرفتن در فهرست مازاد داشت اما یک فرصت دیگر برای درخشش در ترکیب تیم به دست آورد؛ درخششی که اگر اتفاق نیفتد، راه مسعود از الغرافه و شاید به طور کلی فوتبال قطر جدا خواهد شد.

در جست و جوی راه نجات

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ستاره ها

 

در تابستان فوتبال ایران را به مقصد قطر ترک کرد اما در ام صلال، کابوس قوت غالب او بود. سامورایی فوتبال ایران در قطر  کاملا افت کرد و به خوبی متوجه شد که با ادامه این روند، بازوبند کاپیتانی تیم ملی را از دست خواهدداد. آندو چند بار قرار گرفتن در لیست سیاه باشگاه را تکذیب کرده اما آن طور که از رسانه های ورزشی قطر بر می آید، جدایی او بیشتر با خواست باشگاه صورت گرفته است تا خودش. او حالا در سایپا در جست و جوی راهی برای بازگشت به روزهای خوب فوتبال است.

پریمیر لیگ؟

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ستاره ها

 

در سمت راست خط هافبک فولام، اشکان دژاگه یک بازیکن مهارنشدنی بود؛ مهره ای که با فوتبال فیزیکی و تلاش خستگی ناپذیر برای بازی در لیگ جزیره مناسب به نظر می رسد اما بعد از سقوط فولام، خودش را تا سطح بازی در لیگ ستارگان قطر تنزل داد. اشکان در قطر دستمزد خوبی می گیرد و این تنها آورده لیگ ستارگان برای اوست.

ستاره تیم ملی که بارها روی کیفیت بالای لیگ فوتبال قطر تاکید کرده بود، این اواخر بالاخره حاضر به این اعتراف شده که فوتبال قطر سطح بالایی ندارد. مقایسه نمایش های او در تیم ملی، قبل و بعد از حضور در العربی گویای همین سطح نازل است.

سرباز صفر

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ستاره ها

 

بدون تردید عجیب ترین لژیونر ایرانی شاغل در فوتبال قطر هیچ کس به جز مهرداد پولادی نیست؛ مدافعی که بهترین بازیکن ایران در جام جهانی 2014 بود اما بعد از ماجرای لغو معافیت های جعلی خدمت سربازی به همراه تیم ملی به جام ملت ها رفت و دیگر به ایران برنگشت. او یک فصل برای الشحانیه بازی کرد و بعد از سقوط این تیم به بازی در دسته دوم فوتبال قطر ادامه داد. مهرداد که به نظر می رسد دیگر شانسی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ندارد، بازی در دسته دوم لیگ کشور قطر را به حضور در ترکیب یک تیم نظامی در فوتبال ایران ترجیح داد.

 

اخبار ورزشی - همشهری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------