آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تا کی دایی پرسپولیس را به دادگاه می کشاند؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,دایی

علی دایی یکبار دیگر از پرسپولیس شکایت کرد تا شاید یکی از کسانی باشد که بیش از ستاره های اسمی دیگر تیم از باشگاه شاکی بوده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی دایی برای طلب 200میلیون تومانی اش از پرسپولیس که مربوط به یکسال و نیم قبل است و باید به اداره مالیات پرداخت می شده از پرسپولیس شکایت کرد. وکیل دایی این خبر را در تعطیلات عید رسانه ای کرد تا نشان دهد آنها دنبال ایجاد فضای رسانه ای و حل بدون درگیری اختلاف شان هستند اما طاهری که به زعم خودش می گوید در اسناد باشگاه برای این طلب ، چک شخصی مدیر پیشین تیم صادر شده و تسویه شده است ، حالا می گوید دایی باید پیگیر حقوقی شکایتش از حمیدرضا سیاسی باشد.

برای همین هم بود که او از دایی برای شکایتش از تیم انتقاد کرد تا دایی یکباره به مرز انفجار برسد و بگوید اصلا نمی داند این آقا را از کجا برای اداره پرسپولیس آورده اند. او که سال قبل از بخشی از طلب میلیاردی اش از قرمزها گذشت و قراردادش را فسخ کرد ، حالا از حق مالیات بر درآمدش که نباید طبق قرارداد بر عهده باشگاه می شد ، گذشت نمی کند و برایش اینگونه به طاهری تاخته است.

حرف های او انتقادهای زیادی در کانال های هوادارای پرسپولیس ایجاد کردهو هواداران تیم اعتقاد دارند این شکایت در کورس قهرمانی به تیم لطمه می زند.

دایی که پیشتر کارش بامحمد رویانیان و حبیب کاشانی به دعوا کشیده بود و بعد از برکناری سال قبلش با حمیدرضا سیاسی و وزیر ورزش به اختلاف شدیدی برخورده بود ، حالا با طاهری اختلاف دارد و این بار هواداران فکر می کنند تصمیمش ممکن است برای تیم در کورس قهرمانی ، حاشیه بسازد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------