آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

پاسخ افشارزاده به حرف‌های قلعه‌نویی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده


پاسخ افشارزاده به حرف‌های قلعه‌نویی:
او برای استقلال زحمت کشیده اما به گذشته برنگردد / پس از مذاکره باشگاه با مکانی، رحمتی جدا شد

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید امیر قلعه نویی برای استقلال زحمت کشیده و به او به عنوان یک بزرگتر توصیه می‌کند که خیلی به گذشته بر نگردد و به فکر تیمش باشد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اظهارات اخیر امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه عده‌ای در داخل باشگاه استقلال باعث شدند تا تیم او نتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد چیست، گفت: ما نباید به گذشته مرتبا برگردیم. قلعه‌نویی برای استقلال زحمت کشیده و به او به عنوان یک بزرگتر توصیه می‌کنم که خیلی به گذشته بر نگردد و اگر قرار هم هست که این کار را بکند، حداقل منصفانه برخورد کند. اینکه ناکامی خودمان را به زمین و زمان ربط دهیم کار صحیحی نیست. در فوتبال همه برای موفقیت تلاش می‌کنند و رقابت سخت است. همه عوامل یک باشگاه در موفقیت‌ها و ناکامی‌ها تاثیرگذارند.

وی افزود: من برای قلعه‌نویی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تمام فکر و ذکرش را برای تیم جدیدش داشته باشد. این درست نیست که ما در یک تیم باشیم ولی درباره تیم دیگری صحبت کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا رحمتی در لیست قلعه‌نویی بود یا خیر اظهار کرد: من تمام گزارش موضوع نقل و انتقالات را از آقای نظری دریافت می‌کردم. به گفته آقای نظری، ایشان مذاکراتی با رحمتی داشت و حتی این بازیکن هیچ شرط و درخواستی درباره مسایل مالی نداشت اما ظاهرا پس از مذاکره باشگاه با سوشا مکانی، رحمتی از این موضوع مطلع شده و از استقلال جدا شد و به پیکان پیوست.

وی درباره بدهی‌های خارجی این باشگاه نیز گفت: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که استقلال بابت بازیکنان خارجی‌اش بدهی‌های زیادی دارد. این بدهی‌ها دلاری است و طبیعی است که اولویت پرداخت بدهی‌های ما این بازیکنان باشند که به فیفا شکایت کرده‌اند. ما تاکنون حدودا بین 500 الی 600 هزار دلار از این بدهی‌ها را به بازیکنان خارجی که متاسفانه فقط چند دقیقه برای استقلال بازی کرده‌اند پرداخت کرده‌ایم. هواداران نگران نباشند و اجازه نمی‌دهیم خطر کسر امتیاز، استقلال را تهدید کند.

وی در پاسخ به انتقاد قلعه‌نویی از باشگاه استقلال که چرا پارسال در نیم فصل بازیکن جذب نکردند اما امسال تراکتوری‌ها توانستند بازیکنان خوبی جذب کنند، گفت: عرض کردم که نمی‌خواهم به گذشته برگردم. اگر قرار به صحبت از گذشته باشد، به اندازه یک مثنوی حرف برای گفتن هست اما این صحبت‌ها جز اینکه ذهن هواداران را مکدر کند و ایجاد حاشیه برای تیم کند چیز دیگری ندارد. ما مثل تراکتورسازی پول نداریم که در نیم فصل با هزینه زیاد بازیکن یا سرباز جذب کنیم. سال گذشته باشگاه استقلال در ابتدای بازیکنان بسیار خوبی مثل امید ابراهیمی، جاسم کرار و سجاد شهباززاده را جذب کرد که به گواه همه کارشناسان بهترین تیم را بست. امسال هم در حد وسع و بضاعت باشگاه بازیکنان بسیار خوب و جوانی جذب کردیم که تاکنون هواداران از آنها رضایت دارند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------