وقتی آندو هم پشت دژاگه درآمد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تیموریان

آندو می گوید افتخار می کند که دژاگه بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بست.

به گزارش خبرآنلاین؛آندو کاپیتان تیم ملی همیشه حرفش را رک و راست می زند. او نمی تواند این روزها سکوت کند و مثل کروش، نگران آینده تیم ملی ایران است. آندو می گوید مسئولان باید تلاش کنند کارلوس کروش را در تیم ملی نگه دارند چراکه با او، ایران شانس زیادی برای رسیدن به جام جهانی خواهد داشت. البته این روزها مشکل فقط استعفای کروش نیست. تیم ملی لباس درست و حسابی، زمین و البته اردوی تدارکاتی خوب ندارد.

 

فدراسیون هم که هنوز بلاتکلیف است و با این شرایط همه حسابی نگران آینده هستند. آندو هم با انتقاد از وضعیت مموجود می گوید: «من اول از همه یک سوال دارم. مگر قرارداد تیم ملی با آل اشپورت تمام نشده است؟ چرا هنوز لباس هایشان را می پوشیم؟ به نظرم این خنده دار است. زمین کمپ هم که مثل زمین خاکی شده. واقعا جای تاسف دارد که ما یک زمین درست و حسابی برای تیم ملی کشورمان نداریم. بازی و اردو هم که در کار نیست. با این وضعیت، بدون تدارک می خواهیم به جنگ تیم های قدرتمند آسیا برویم؟»


آندو در بازی هند و عمان غایب بود و کروش هم در بازی دوم، بازوبند کاپیتانی را به اشکان سپرد. این مسئله واکنش های متفاوتی داشته و حتی به نظر می رسید احسان حاج صفی در بازی عمان به شدت از این اتفاق ناراحت است. اشکان قبل از بازی با عمان عکسی از خود کنار تیموریان منتشر کرد و او را کاپیتان ایران خواند. آندو می گوید: «مصدومیت باعث شد نباشم. با صلاحدید سرمربی تیم ملی ایران، اشکان دژاکه کاپیتان شد. اشکان یک ایرانی است و افتخار می کنم که او بازوبند را بست. رفاقت من و اشکان از زمانی شروع نشد که او به تیم ملی آمد بلکه وقتی در انگلیس بازی می کردم، با اشکان رفیق شدم. او آنموقع در ولفسبورگ بازی می کرد و ما در جام یوفا همدیگر را دیدیم و دوست شدیم. از آن زمان ما با هم رفیقیم.

 

او هم یک ایرانی است. مثل همه ما ایرانی است. برای تیم ملی ایران زحمت می کشد و به او افتخار می کنم. مهم این نیست که چه کسی بازوبند تیم ملی را می بندد، مهم این است که همه ما پشت سر هم هستیم و برای یک هدف می جنگیم.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------