افشارزاده: قلعه نویی و رحمتی جنگ را تمام کنند / پرسپولیس هم هیچ بازی آسانی ندارد / نگران کسر امتیاز نباشید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت: «اگر قلعه‌نویی و رحمتی من را به عنوان یک بزرگ‌تر قبول دارند بهتر است به این تقابل و جدال کلامی ادامه ندهند.»

 بهرام افشارزاده در خصوص کسر امتیاز از استقلال و جدال بین رحمتی و قلعه نویی و سایر حواشی اطراف باشگاه به توضیحات ذیل بسنده کرد:

 

* برخی معتقدند که شما در دعوای بین امیر قلعه نویی و سید مهدی رحمتی حق را به قلعه نویی می دهید؟
- من هیچ گاه بین قلعه‌نویی و رحمتی قضاوت نکردم که بگویم حق با قلعه‌نویی است یا رحمتی، صحبت این بود که یک بازیکن حق دارد برای کادر فنی تصمیم بگیرد، من گفتم خیر. کادر فنی باید در انتخاب‌هایشان استقلال داشته باشند و در این مورد توصیه‌پذیری اصلا پذیرفته نیست. صحبت از رحمتی یا هر بازیکن دیگری نبود که من جانب طرف خاصی را گرفته باشم.

* مگر رحمتی در زمان عقد قرارداد با شما شرط خاصی برای انتخاب یک مربی گذاشته بود؟
- خیر، نه رحمتی شرط گذاشت و نه از این صحبت‌ها در بین بود. پرویز مظلومی با آزادی کامل دستیارانش را انتخاب کرد همانطوری که قلعه‌نویی در این مورد اختیار تام داشت و هیچ‌وقت کار کردن با شخص خاصی به وی تکلیف نشده و نخواهد شد.
 
* به هر حال شیوه بیان حرف‌های شما این شائبه را به وجود آورده بود که شما از قلعه‌نویی جانبداری کرده‌اید؟
- اگر قلعه‌نویی و رحمتی من را به عنوان یک بزرگ‌تر قبول دارند بهتر است به این تقابل و جدال کلامی ادامه ندهند چون ادامه این روند قطعا به ضرر هر دو طرف خواهد بود.

* سوئد رفتن استقلال اجباری بوده؟
- نه، مگر کسی اجباری هم جایی می‌رود؟!
 
* اما می‌گویند از ترس شکایت به فیفا پذیرفته‌اید به این کشور سفر کنید؟
- شما حال‌تان خوب است؟! ما وقتی...

* آقا ما تقصیری نداریم و اخبار منتشر شده را نقل قول می‌کنیم؟
- نقل قول نمی‌کنید حاشیه درست می‌کنید. من می‌گویم وقتی با سفر به سوئد موافقت شد و در این مورد تفاهم‌نامه امضا کردیم تمام این محاسبات انجام شده بود دلیلی نداشت استقلال به سفری برود که راضی نیست. با من کاری ندارید گرفتارم.

* پرداخت پول توزی به کجا رسید؟
- می‌خواستید به کجا برسد پرداخت می‌کنیم دیگه. در این مورد باید هم اسپانسر تیم مساعدت کند هم سازمان لیگ یک گوشه کار را بگیرد تا این پول پرداخت شود. ما طی روزهای گذشته نامه نگاری ها انجام شده و با فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل صحبت کردیم. مقرر شد تا مبلغ طلب توزی از محل مطالبات باشگاه استقلال در فدراسیون فوتبال پرداخت شود و به زودی این موضوع انجام می شود.

* ضرب‌الاجل تعیین شده از جانب فیفا کی‌ به اتمام می‌رسد؟
- ضرب‌الاجلی در کار نیست که به اتمام برسد ما باید پولی را پرداخت کنیم که پرداخت خواهیم کرد. شما هم به فکر بدهی‌های خودتان باشید اینقدر پیگیر دریافت مطالبات مردم نشوید!
 
* این مشکلی است که هواداران استقلال را نگران کسر امتیاز کرده است.
- این مشکل نیز مانند مشکلات قبلی حل می شود و خواسته من از تیم و هواداران این است که بدون توجه به این صحبت ها تنها به فکر بازی های پیش روی باشند و بدون نگرانی خود را برای ادامه مسابقات آماده کنند.
 
* پرسپولیس نسبت به استقلال بازی‌های آسان‌تری پیش رو دارد دربی هم در راه است.
- اگر این حرف‌ها را می‌زنید که من برای حریف کری بخوانم سخت در اشتباهید چون به این حرف‌ها اعتقادی ندارم اما دوست دارم به این موضوع اشاره کنم که به اعتقاد من هیچ بازی آسانی پیش رو نداریم و از این به بعد یا تیم‌ها در کورس هستند یا برای موفقیت بهتر می‌جنگند یا جنگ بقا در لیگ برتر را دارند پس بازی آسانی پیدا نمی‌کنید که این لقب را به بازی‌های پرسپولیس دهید و بازی دشوار را بازی استقلال بدانید.

* از دربی نگفتید؟
- کار دارم کری هم نمی‌خوانم تمام.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------