فدراسیون فوتبال عربستان: با تیم ملی ایران در این کشور بازی نمی‌کنیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,,عربستان

فدراسیون فوتبال عربستان 24 ساعت پیش از قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی فوتبال تاکید کرد که در صورت همگروه شدن نه تنها با تیم ملی ایران بلکه با تیم عراق هم در خاک ایران به میدان نخواهد رفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از عیون الخلیج، تیم های ملی فوتبال عربستان و ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه راه پیدا کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که با هم در یک گروه قرار گیرند.

فدراسیون فوتبال عربستان قبل از قرعه کشی اعلام کرد که حتی اگر با ایران در یک گروه قرار گیرد در خاک ایران به میدان نخواهد رفت و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید کشور بی طرف را به عنوان میزبان بازی تیم ملی عربستان با ایران در نظر بگیرد.

فدراسیون فوتبال عربستان با ریاست احمد العید تاکید کرد که نه تنها با ایران، بلکه با تیم ملی فوتبال عراق هم در خاک ایران به میدان نخواهند رفت، چرا که بازی های تیم ملی فوتبال عراق هم به خاطر شرایط ناامنی که در این کشور وجود دارد قرار است که در ایران برگزار شوند و سران فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کردند که حتی در ایران هم به مصاف تیم ملی فوتبال عراق نخواهند رفت و باید بازی در کشور ثالث برگزار شود.

طلال بن حسن آل الشیخ، رئیس کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال عربستان هم تاکید کرد که موضع‌گیری این فدراسیون برای بازی با ایران و نماینده‌های ایران در رقابت‌های مختلف هیچ تغییر نخواهد کرد و تیم های ملی عربستان هم همچون باشگاه‌های این کشور در خاک ایران به میدان نخواهند رفت.

قرار است که آیین قرعه کشی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه روز سه شنبه در مالزی برگزار شد تا 12 تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را بشناسند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------