آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

شعار جدید استقلالی ها علیه پرسپولیس پس از اتفاقات انزلی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

استقلالی ها در روز بازی با سپاهان با شعار جدیدشان علیه تیم رقیب به استقبال دربی روز جمعه رفتند.

به گزارش  جام نیـوز، حرف و حدیث‌هایی که طی روزهای اخیر توسط رقبای پرسپولیس اوج گرفته و به خصوص دیروز در انزلی از سوی برخی از ملوانی‌ها مطرح شد، روز گذشته هم در ورزشگاه آزادی به نوع دیگری به گوش رسید.

اتهاماتی که علیه پرسپولیس مطرح می‌شود و فوتبال ایران را به تلاش برای قهرمان شدن سرخپوشان متهم می‌کنند به شعار اصلی هواداران استقلال در بازی با سپاهان تبدیل شده است.

استقلالی‌ها در جریان بازی با سپاهان یک شعار جدید ابداع کردند که به دفعات در ورزشگاه آزادی شنیده می‌شد. آبی‌ها شعار می‌دادند "یه دستایی تو کاره، پرسپولیس جام بیاره".

آنها با این شعار به استقبال دربی جمعه رفتند. دربی حساسی که به احتمال زیاد، داوری آن حرف و حدیث‌های فراوانی را به همراه خواهد داشت.

قطعا مصاحبه های جنجالی و تحریک آمیز پژمان نوری و مازیار زارع پس از جریان دیدار پرسپولیس و ملوان در انزلی در ساختن چنین شعارهایی بی تاثیر نبوده است.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------