آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

رئال مادرید مقابل مانع سرسخت ولفسبورگ / من‌سیتی تاریخ‌ساز می‌شود؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال رئال مادرید سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم سرسخت ولفسبورگ می رود. منچسترسیتی هم با برتری مقابل پاریسن ژرمن می تواند تاریخ ساز شود.

به گزارش مهر، رئال مادرید چهارشنبه هفته گذشته در کمال ناباوری با دو گل در زمین ولفسبورگ تن به شکست داد. این تیم اکنون در سانتیاگو برنابئو باید دست به کار بزرگی بزند و بازی را به نفع خودش برگرداند که البته پیروزی با بیش از دو گل مقابل حریف جسوری چون ولفسبورگ کار دشواری است.

رئال برای بازی با ایبار که به برتری ۴ بر صفر مادریدی ها انجامید به هشت بازیکن اصلی خود استراحت داد تا برای دیدار سه شنبه شب آماده شوند.

زین الدین زیدان در خصوص این بازی اظهار کرد: باید سطح خود را ارتقا دهیم. ما کاملا به این امر اشراف داریم که دو گل از حریف عقبیم و می دانیم که یک بازی فشرده پیش رو داریم.

سرمربی فرانسوی رئال افزود: اما باید بگویم که ما قادریم هر چیزی را به دست بیاوریم. ما در طول فصل زمان هایی بود که در بهترین شرایط قرار نداشتیم اما می دانیم که می توانیم به موفقیت های بزرگ دست یابیم. ما باید برای روز دوشنبه استراحت کنیم. باید برای بازی با ولفسبورگ بهترین راهکار را برگزینیم. کار زیادی نمی توان کرد و فقط باید متمرکز باشیم.

کریستیانو رونالدو هم این روزها در شرایط ایده آلی قرار دارد. او در بازی با ایبار گلزنی کرد و نخستین بازیکن لالیگا لقب گرفت که در شش فصل پیاپی شمار گل های او به عدد ۳۰ رسیده است.

البته آمار به ضرر رئال مادرید است. در ۱۵ مسابقه مرحله حذفی که تیم ها در دیدار رفت لیگ قهرمانان با دو گل شکست خورده اند فقط دو تیم توانسته اند بازی را برگردانند. بارسلونا در فوریه ۲۰۱۳ در دیدار مقابل میلان و منچستریونایتد در فوریه ۲۰۱۴ در بازی مقابل المپیاکوس. البته خبر خوب اینکه رئال مادرید در این از فصل از رقابتها در لیگ قهرمانان اروپا در خانه گلی دریافت نکرده است.

ولفسبورگ که برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در جمع هشت تیم برتر قرار گرفته پنج بازی قبلی خود در این رقابتها را برده است.

منچسترسیتی در دیگر بازی فردا شب میزبان پاریسن ژرمن خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسیده است. نماینده انگلستان برای نخستین بار است که به این مرحله از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است. سیتی در دو دوره قبلی رقابتها توسط بارسلونا از دور رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است اما مانوئل پلگرینی این بار فرصت دارد تا تاریخ‌ساز شود.

این مربی شیلیایی در خصوص این بازی اظهار کرد: تیم ما شایستگی این را دارد که به نیمه نهایی صعود کند. ما در نخستین فصل حضورمان هم این شایستگی را داشتیم. ما تیم خوبی بودیم و تیم های خوبی را هم شکست دادیم. به همین خاطر بود که قهرمان لیگ برتر و جام اتحادیه انگلستان شدیم.

پلگرینی افزود: ما تا پیش از این مورد انتقاد واقع می شدیم که در اروپا خوب بازی نمی کنیم اما اکنون می دانیم که در اروپا چطور بازی کنیم.

«لورن بلان» برای این دیدار کار مشکلی دارد. آمار نشان داده از ۱۱ تیمی که در مرحله حذفی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در دیدار رفت با تساوی ۲ بر ۲ به کار خود پایان داده اند فقط دو تیم به مرحله بعد صعود کرده اند.

سرمربی پاریسن ژرمن گفت: در بازی قبلی ما باید برنده می شدیم اما بهتر است که صحبت کردن در این خصوص را کنار بگذاریم. ما در در دیدار برگشت که دیدار دشواری هم هست به مصاف من سیتی می رویم. فکر می کنم قادر باشیم بازی را برگردانیم.

پاریسن ژرمن امیدوار است برای این بازی «کوین تراپ» را درون دروازه داشته باشد ما مارکو وراتی و خاویر پاستوره به این بازی نمی رسند. داوید لوییس و بلایسه ماتیودی هم به دلیل محرومیت قادر به حضور در بازی نیستند.

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------