نویدکیا برای همیشه از سپاهان رفت؟!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نویدکیا

اردوی شبانه روزی سپاهان قبل از مصاف با استقلال پر بود از خبرها و اتفاقات جنجالی که کاپیتان محبوب این تیم نیز در متن این اخبار قرار داشت.

به گزارش ورزش سه، از همان روزی که فصل برای سپاهانی ها با تمرینات پیش فصل زیر نظر حسین فرکی آغاز شد و سپس کار به اردوی آماده سازی تیم در ترکیه کشیده شد مشخص بود محرم نویدکیا فصلی پر از تنش را پیش رو خواهد داشت چون این چهره محبوب طرفداران که تاثیر فراوانی در موفقیت های زردپوشان در یک دهه گذشته داشت نمی توانست زیر بار برخی اتفاقات و تصمیمات برود.

بعد از مدت ها غیبت و دوری از تمرینات مسئولان باشگاه به هر شکلی بود نویدکیا را به تیم بازگرداندند اما این اتفاق هم اوضاع را آرام نکرد تا حسین فرکی کنار گذاشته شود و نیمکت به ایگور استیماچ کروات سپرده شود. مربی جدید در همان اولین اظهار نظرهای بعد از امضای قرارداد با باشگاه از نویدکیا به عنوان چهره ای تاثیرگذار نام برد و تصریح کرد که کاپیتان سپاهان می تواند عصای دست او در ساخت سپاهان جدید باشد اما این تعریف و تمجیدها ظرف مدت کوتاهی جای خود را به اختلافات داد.

نتایج ناامید کننده سپاهان در جام حذفی و لیگ برتر به آسیا هم کشیده شد تا بعد از بازگشت کاروان تیم از ازبکستان خبری به گوش برسد مبنی بر این که نویدکیا و استیماچ در تمرین با هم درگیر شده اند. خبری که با واکنش های مختلفی مواجه شد اما در نهایت با اتفاقات رخ داده در اردوی شبانه زوی قبل از مصاف با استقلال صحت و سقمش مشخص شد. در حالی که مربی کروات هیچ تمایلی به حضور محرم در لیست 18 نفره بازی با استقلال نداشت این بازیکن به درخواست باشگاه با کاروان تیم به تهران آمد و آن طور که گفته می شود شب قبل از بازی و سر میز شام در گفتگویی که با هم تیمی هایش داشت به آنها گفت همه آماده بازی فردا باشند که این به معنای این بود که برخلاف نظر استیماچ که ترکیب را چیده و اعلام کرده بود او تیم را با تغییراتی به زمین می فرستد که این به معنای جنگ علنی و اعلام سرمربیگری او بود.

البته این ادعا ظهر دیروز و چند ساعت قبل از بازی با تغییرعجیبی مواجه شد چون نویدکیا دیدگاهش را تغییر داد و در صحبت با هم تیمی هایش به آنها گفت که با انگیزه بالا به زمین بروند و از جان خود مایه بگذارند تا تیم با دست پر زمین را ترک کند.او در پایان این حرفها از تیم خداحافظی کرد ؛  تغییر دیدگاهی که باعث تعجب هم تیمی های محرم هم شد. بعد هم کاپیتان سپاهان با بیان این که آخرین حضورش در کنار تیم است و دیگر در سپاهان حضور نخواهد داشت اردو را ترک کرد تا 24 ساعت پرتنش و تلاطم را سپری کند.

با توجه به این که قرار است امروز نشستی سرنوشت ساز در باشگاه سپاهان برای تصمیم گیری در خصوص آینده تیم برگزار شود اما تمامی اخبار حکایت از جدایی نویدکیا از سپاهان دارد تا خداحافظی این بازیکن پا به سن گذاشته اما افسانه ای سپاهانی ها برخلاف تمام پیش بینی ها باشد. کسی که همواره نامش آلترناتیوی است برای نیمکت رهبری سپاهان برای سال های آتی و چه بسا فصل آینده!

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------