پرسپولیسی‌ها نقره‌داغ شدند / خطر کسر امتیاز



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل شکایت مارکو اسچپانوویچ در آستانه کسر امتیاز قرار گرفته است.

 مسئولان باشگاه پرسپوليس طي روزهاي گذشته رايزني‌هايي انجام دادند تا موقتاً از خطر كسر امتياز رهايي پيدا كنند. قرار است پرسپوليسي‌ها طي چند روز آينده حدود 140 هزار دلار به اين بازيكن پرداخت كنند تا پرونده شكايت بازيكن سابق پرسپوليس مختومه اعلام شود.

ماركو سپانوويچ را كه به خاطر داريد؟ هافبك دفاعي اهل مونته‌نگرو كه در سال 92 به پرسپوليس پيوست تا به علي دايي و تيمش كمك كند. جالب آنكه شماره 8 خاص پرسپوليس هم به او رسيد اما در عمل بازيكني در حد و اندازه‌هاي اين تيم پرطرفدار نشان نداد.
سپانوويچ فقط در يك بازي به ميدان رفت و بيشتر سكونشيني را تجربه كرد تا صدايش درآيد.

او با علي دايي صحبت كرد و سرمربي وقت پرسپوليس هم موضوع را با رويانيان درميان گذاشت تا مديرعامل آن زمان سرخپوشان اعلام كند: «ماركو در صورت تمايل مي‌تواند برود!»

مديربرنامه‌هاي سپانوويچ و رويانيان دور يك ميز نشستند اما توافقي حاصل نشد. اين بازيكن كه بيستمين پرسپوليسي از اروپاي شرقي بود بسيار حرفه‌اي نشان داد. او اهل مصاحبه هم نبود و به مديربرنامه‌هايش گفته بود تا زماني كه بازي نكرده‌ام درست نيست در رسانه‌ها و مطبوعات باشم!

سپانوويچ در حالي كه به بازي گرفته نمي‌شد تا روزي كه در پرسپوليس بود هيچ حاشيه‌اي درست نكرد و بدون سر و صدا دور زمين دويد تا جدايي‌اش فرا برسد. در واقع شماره 8 آن زمان پرسپوليس(!) فقط يك بازي براي پرسپوليس انجام داد و الباقي زمان قرارداد خود را دور زمين دويد ولي حالا بايد پرسپوليس 140 هزار دلار ديگر به او پرداخت كند كه به عبارت دقيق‌تر به ازاي هر دلار 3400 تومان مي‌شود رقمي معادل 476 ميليون تومان!

 

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------