عنایتی: کاری که با من کردید، با برهانی نکنید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,عنایتی

کاپیتان تیم سیاه جامگان مشهد اعتقاد دارد باید احترام آرش برهانی در استقلال حفظ شود.

رضا عنایتی در گفت و گو با ورزش سه، درباره شرایط تیم سیاه جامگان می گوید: تیم ما در هفته های گذشته دچار بدشانسی شده و نتوانسته نتایج لازم را کسب کند. ما بازی های خوبی انجام می دهیم اما نتوانستیم در بعد نتیجه گیری خوب عمل کنیم. با این وجود فرصت برای جبران داریم. انشاءالله در هفته های باقیمانده بتوانیم شرایط را بهبود بخشیم و از امتیاز استان مشهد در لیگ برتر محافظت کنیم.


دوست دارم استقلال ببرد
کاپیتان سابق تیم استقلال درباره دربی 82 پایتخت عنوان می کند: دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد. من امیدوارم بازی زیبایی از آب درآید و تماشاگر پسند باشد. مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد و هردو برای برد بازی می کنند. همین مساله می تواند بازی را جذاب کند. من فکر می کنم استقلال بازی را ببرد.


هرگز پیش بینی نکرده ام
درباره عنایتی گفته می شود معمولا پیش بینی هایش از دربی غلط از آب درمی آید. او در این باره توضیح می دهد: من هرگز اهل پیش بینی نیستم و شما هیچ جا هیچ اظهارنظری نمی توانید از من پیدا کنید که مثلا گفته باشم فلان جا فلان تیم فلان-هیچ می برد یا می بازد. اگر هم درباره استقلال می گویم دربی را می برد، به دلیل علاقه ای است که به این تیم دارم و به همین خاطر دوست دارم برنده باشد. وقتی تا به حال پیش بینی نکرده ام، چطور می گویند غلط بوده است؟!


نشان دهیم بیهوده صدرنشین نیستیم
مهاجم باسابقه سیاه جامگان درباره قرعه کشی مقدماتی جام جهانی و گروه ایران در این رقابت ها عنوان می کند: قطعا گروه ساده ای نداریم اما نسبت به گروه دیگر شرایط برایمان بهتر است. تیم هایی که با ما همگروه شده اند، غیرقابل پیش بینی هستند اما می توانیم به اهدافی که داریم برسیم.ما ایران هستیم و به درست یا غلط چند سالی است در صدر رنکینگ فوتبال آسیا گرفته ایم. وقتی اینطور است باید نشان دهیم حرف های زیادی برای گفتن داریم.


حرمت برهانی را حفظ کنید
عنایتی درباره تیره روزی های آرش برهانی در فصل جاری لیگ برتر می افزاید: همه بازیکن ها دچار افت و نوسان می شوند. نمی شود همیشه در اوج باقی بمانی. به هر حال در این شرایط ایرادهایی نیز گرفته می شود و شما باید از نظر روحی به قدری قوی باشی که نگذاری دیگران روی تو تاثیر گذار باشند. بارها به آرش گفته ام که برای موفقیت در زندگی به حرف افراد دیگر اهمیت نده. آرش گل های زیادی برای استقلال زده و با گذشت 9 سال از دوران فوتبالش در این تیم یک عمری را برای استقلال گذاشته است. فکر می کنم باید حرمت آرش را نگه دارند. متاسفانه در فوتبال ایران احترام ها از بین رفته است. درباره آرش فقط را باید بگویم، از ما که گذشت؛ فقط کاری که با من کردید را با امثال برهانی نکنید. بلای مرا سر برهانی نیاورید.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------