تاکید معاون اول رئیس جمهور بر ماندن کی‌روش!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور بر رفع مشکلات تیم ملی و هم چنین بر طرف کردن دغدغه های کادر فنی در مسیر صعود به جام جهانی تاکید کرد.

به گزارش ورزش سه، بعد از نشست کی روش با اعضای هیئت رئیسه سرمربی تیم ملی مشکلات موجود پیش پای خود را در 11 بند اعلام کرد که همه موارد مورد تایید اعضای هیئت رئیسه بود. به این دلیل که کی روش در هیچ یک از موارد به خواسته های فردی اشاره نکرد و موارد اعلام شده مشکلات پیش روی تیم ملی بود. از جمله زمین تمرین، البسه، پرواز چارتر و...

از آنجایی که تیم ملی روزهای حساسی را در مسیر صعود به جام جهانی پیش رو دارد معاون اول رئیس جمهور از وزارت ورزش و جوانان خواسته است همه تلاش های لازم برای رفع مشکلات تیم ملی صورت گیرد تا ایران بار دیگر با اقتدار به جام جهانی صعود کند و مردم این مرز و بوم خوشحال شوند.

در همین راستا به تازگی وزیر ورزش و جوانان نشستی با افشین پیروانی، مدیر ورزشی تیم ملی داشت و دغدغه های کی روش را از زبان او شنیده است. در این دیدار وزیر ورزش و جوانان برخورد بسیار گرمی با افشین پیروانی داشت و به او قول داد از همه ظرفیت ها برای کمک به تیم ملی استفاده خواهد کرد. افشین پیروانی در این دیدار بر این نکته تاکید داشت کی روش هیچ چیز را برای خود نمی خواهد و اگر می گوید تیم ملی باید با پرواز چارتر به کشورهای دیگر سفر کند به خاطر فاصله کوتاه بازی ها و هم چنین حفظ آمادگی بازیکنان و از همه مهمتر شان تیم ملی است.

افشین پیروانی هم چنان خطاب به وزیر گفت: دفاعیات او از کی روش دفاع از واقعیت هاست چرا که تیم ملی با موانع زیادی روبرو است.

پیش تر هم رئیس جمهور در محفلی نمایش تیم ملی را در بازی با آرژانتین ستود.

با این اوصاف به نظر می رسد عزم جدی برای رفع مشکلات تیم ملی شکل گرفته است و کی روش در بازگشت به تهران دیگر از استعفاء صحبتی نخواهد کرد.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------