حمایت تمام قد شریفی از نویدکیا و عقیلی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شریفی

مهدی شریفی به دنبال رفع کامل مصدومیت است تا تراکتورسازی را برای کسب عنوان قهرمانی کمک کند.

مهدی شریفی که برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شده و در همان بدو ورود گل های حساسی هم برای این تیم به ثمر رسانده، چند هفته ای است که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا در ترکیب تراکتورسازی حضور ندارد. شریفی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« بعد از چند بازی برای تراکتورسازی، مچ پایم درد داشت که به همین دلیل ام آر آی گرفتم و پزشکان به من گفتند که مچ پایت استخوان اضافه آورده.

 

فیزیوتراپی انجام دادم و قبل از بازی با پاختاکور همراه تیم تمرین کردم اما باز هم مچ پایم درد گرفت. به همین دلیل امیرخان و کادر فنی و پزشکی تشخیص دادند تا پایم را کامل درمان کنم و بعد به تمرینات اضافه شوم. الان و پس از زحمات چند روزه کادر پزشکی تراکتورسازی و وزنه زدن و فیزیوتراپی، بهتر از قبل هستم و اگر شرایط همینطور پیش برود شاید بعد از بازی مقابل صبا و در هفته بیست و هفتم بتوانم بازی کنم. البته کمی درد دارم اما دوست دارم هر چه زودتر برای تراکتورسازی بازی کنم و این تیم را در راه کسب عنوان قهرمانی کمک کنم.»

مهاجم 23 ساله تراکتورسازی از شرایطش در تبریز راضی است:« اینجا همه به من محبت دارند. هم کادر فنی و هم هوادارانی که همیشه کنارمان هستند و در سرما و گرما از تراکتورسازی و ما بازیکنان حمایت می کنند. دوست دارم زودتر برگردم و به تراکتورسازی کمک کنم. آن هم با جان و دل و انرژی کامل. امیدوارم آسیب دیدگی ام بهبود یابد و بتوانم با گل هایی که به ثمر می رسانم جواب زحمات مسئولان باشگاه، امیر قلعه نویی، کادر پزشکی و هواداران را بدهم.»

شریفی از تراکتورسازی و هدفش صحبت می کند. هدفی چون قهرمانی در لیگ برتر:« نمی دانم چرا می گویند تراکتورسازی برای کسب سهمیه تلاش می کند. ما یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ و صعود از گروهمان در آسیا هستیم . با توجه به بازی هایی که پیش رو داریم می توانیم این عنوان را بدست بیاوریم. الان فقط 5 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و اگر همین روند را حفظ کنیم با حمایت هواداران پر شورمان می توانیم به هدفمان برسیم. با توجه به کادر فنی مجرب و بازیکنان آماده ای که در اختیار داریم رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.»

 سپاهان، تیم سابق شریفی این روزها شرایطی بحرانی را سپری می کند. از شریفی درباره وضعیت سپاهان هم سوال کردیم که او در پاسخ گفت:« واقعیتش خیلی ناراحتم که سپاهان در چنین شرایطی به سر می برد. سپاهان هیچ وقت اینطور نبوده و همیشه در زمره مدعیان قرار گرفته اما نمی دانم چرا حالا این شرایط را سپری می کند. از طرفی برای دو اسطوره باشگاه، یعنی محرم نویدکیا و هادی عقیلی ناراحتم. این دو زحمات فراوانی برای سپاهان کشیده اند و حقشان نیست که چنین هجمه ای علیه شان باشد. نویدکیا حدود 16، 17 سال است که در سپاهان حضور دارد و همه ما که کنارش بازی کرده ایم می دانیم که چقدر تیم و موفقیتش را دوست دارد. هادی عقیلی همینطور. او هم برای سپاهان زحمت کشیده و بارها از پیشنهادهای خوب گذشته تا مثل نویدکیا در سپاهان بماند و پیراهن این تیم را بپوشد. طی روزهای گذشته جوی را علیه این دو بازیکن بزرگ به راه انداخته اند که به نظر من که آنها را می شناسم حق شان نیست.

 

این دو برای موفقیت سپاهان، مدتهاست که حرفی در رسانه ها نزده اند و این می تواند نکته ای کلیدی در پاسخ به انتقادها باشد. آنها اگر می خواستند جو تیم را به هم بریزند هر روز در رسانه ها مصاحبه می کردند اما می بینیم که حرفی نمی زنند، آن هم فقط برای موفقیت سپاهان و خروج تیم از بحران. حضور دلسوزهایی چون نویدکیا و عقیلی به سپاهان کمک می کند و امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا این دو بازیکن را دوباره در سپاهان ببینیم.»

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------