آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

10 آذر سهمیه ایران مشخص می‌شود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, لیگ قهرمانان آسیا

30 نوامبر برابر با 10 آذر میزان سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 و 2018 مشخص خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در نشست تازه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیمات مهمی در مورد برگزاری لیگ قهرمانان آُسیا گرفته شد. اینکه از این پس بازی های منطقه غرب به جای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار شود. هم چنین مقرر شد میزان سهمیه کشورها در سال 2017 و 2018 بر اساس رنکینگ 30 نوامبر  مشخص شود.

در رنکینگ که در ماه نوامبر سال گذشته میلادی اعلام شده بود ایران بعد از کشورهای کره جنوبی و عربستان در رتبه سوم جای گرفته بود. ایران در بخش باشگاهی از 70 امتیاز ممکن به 48 امتیاز و در بخش ملی از 30 امتیاز ممکن همه 30 امتیاز را کسب کرده بود و با 78 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. به همین خاطر سهمیه ای که برای ایران در نظر گرفته شد 3.5 تیم بود.

به نظر می رسد این بار هم ایران در بخش ملی به هر 30 امتیاز ممکن دست خواهد یافت چرا که تیم ملی هم اکنون در رنکینگ فیفا در رتبه نخست قرار دارد اما عملکرد تیم های باشگاهی در این فصل از لیگ قهرمانان آُسیا در تعیین امتیاز باشگاهی تاثیر گذار خواهد بود. پیش تر استادیوم ها و هم چنین میزان تماشاگر در انتخاب سهمیه کشورها دخیل بود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با الگوبرداری از یوفا و فیفا از این پس سهمیه کشورها را بر اساس رنکینگ فیفا و هم چنین عملکرد تیم های باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهد کرد.

 

اخبار ورزشی  - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------