آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

سوشا برگ برنده ما است!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سوشا

بازیکنان و مربیان استقلال وقتی شنیدند که سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس برای بازی عصر جمعه است عمیقا خوشحال شدند. حتی در صحبت‌های گروهی میان بازیکنان صراحتا گفته می‌شد که سوشا برگ برنده استقلال مقابل پرسپولیس است.

تحلیل‌هایی که در میان اعضای کادرفنی استقلال هم وجود داشت، آنها نیز عقیده داشتند اگر به جای لوبانوف از سوشا استفاده شود، راه باز کردن دروازه پرسپولیس هموارتر است. از طرفی استقلالی‌ها می‌توانند امیدی به اشتباه‌های مرگبار سوشا در این بازی فوق حساس هم داشته باشند. دروازه‌بانی که تا دلتان بخواهد در لیگ پانزدهم به ضرر پرسپولیس دروازه‌بانی کرده و امتیازهای مهمی را از تیمش گرفته است. استقلالی‌ها هم حالا در آستانه شهرآورد وقتی می‌شنوند که سوشا دروازه‌بان اول قرمزها در بازی عصر جمعه است بیش از پیش به برتری در این میدان امیدوار می‌شوند.


البته باید دید که آیا پیش‌بینی‌های بازیکنان و مربیان استقلال در مواجهه با سوشا درست از آب در خواهد آمد یا اینکه دروازه‌بان پرسپولیس عملکرد متفاوتی را در این میدان به اجرا خواهد گذاشت. معمولا که مکانی در بازی‌های بزرگ با اشتباه‌های بزرگ تیمش را با مشکلاتی مواجه کرده است؛ مشکلاتی که نمونه‌اش را در فصل جاری بارها و بارها دیده‌ایم.

 

اخبار ورزشی - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------