آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

گره کور قهرمانی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,قهرمانی

پرسپولیس- استقلال جمعه ساعت 17:00 ورزشگاه آزادی داور: محسن ترکی

استقلال:

در ترکیب خط میانی استقلال هم پس از مصدومیت چشمی حفره بزرگی ایجاد شده که در این بازی با توجه به محرومیت کمال کامیابی نیا موازنه برقرار می‌شود. در واقع محرومیت کامیابی‌نیا باعث شد شرایط دو تیم به لحاظ چینش نفرات کاملا یکسان باشد و استقلال نیز در خط میانی‌اش از بازیکنان جوان بهره بگیرد. درست مانند پرسپولیس که در این بازی تکیه می‌کند بر نوراللهی و کفشگری.


البته امید ابراهیمی هم هست اما او تنها به نظر می‌رسد. 3 بازیکنی هم که به اصطلاح به‌عنوان هافبک‌های بازیساز در ترکیب استقلال قرار می‌گیرند از تجربه کافی بهره‌مند هستند. تنها عادل شیحی اندکی با بازی در ترکیب استقلال آشنا نیست اما خسرو حیدری و جابر انصاری از تجربه کافی برخوردارند که در این میدان موقعیت‌هایی را به سود استقلال پدید آورند. تنها می‌ماند زدن ضربات نهایی که باید دید شهباززاده که مانند طارمی در راس خط حمله تیمش قرار می‌گیرد آیا می‌تواند طلسم گل نزدن در بازی‌های اخیر را بشکند یا خیر.

پرسپولیس:
در سوی مقابل نیز پرسپولیس همانطور که می‌بینیم با تاکتیک‌هایی محتاطانه شبیه آنچه استقلال پیاده می‌کند گام به میدان می‌گذارد. گاردی شاید شبیه به آن گاردی که استقلال گرفته است. در واقع با دو ارتش مواجهیم که آرایش جنگی کاملا شبیه به هم را گرفته‌اند. پرسپولیس نیز با اینکه تیم برنده‌تری در بازی‌های اخیر جلوه کرده اما با احتیاط گام به میدان خواهد گذاشت. آنها نیز دو دفاع متمرکز دارند.


دو دفاع کناری که یکی‌ رضاییان آمده و قبراق است و دیگری انصاری که بعید است با قاعده‌های شهرآورد چندان آشنایی داشته باشد. در خط میانی نیز به دنبال محرومیت کمال کامیابی نیا حفره‌ای ناخواسته در این منطقه ایجاد شده که برانکو آن را با نوراللهی یا کفشگری می‌پوشاند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که شاید احمدزاده در ترکیب اصلی قرار بگیرد. در پست پشت مهاجم اما عالیشاه، علیپور و مسلمان را می‌بینیم که عالیشاه و علیپور سابقه گل زدن در شهرآورد را دارند.


ویژگی که در استقلال جابر انصاری دارد اما شیحی و حیدری هیچ گاه موفق به گلزنی در بازی بزرگ نشده‌اند.


مهاجم اول سرخ‌ها هم مهدی طارمی است. بازیکنی که برخلاف شهباززاده تاکنون پایش به گلزنی در این بازی مهم باز نشده است. مع الوصف آنچه در ترکیب پرسپولیس هم می‌بینیم شباهت بسیار دارد با روش بازی استقلال. گرچه سرخ‌ها شاید تنها روی کاغذ با دو مهاجم راهی میدان شوند اما نوع بازی‌شان محتاطانه خواهد بود.

نتیجه: آنچه اما از دو تیم بازنده خواهد ساخت کسب تساوی در این بازی است. پیش‌بینی ترکیب دو تیم که نشان دهنده گرایش مربیان به نباختن در این بازی است و چنانچه این بازی برنده نداشته باشد، دو تیم خواهند باخت و برانکو و مظلومی کار دشواری برای رسیدن به دیگر مدعیان دارند. هر چه باشد این بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کند. گره کوری که اگر به دستان هر یک از مربیان باز شود نقش بسیاری در قهرمانی احتمالی سرخابی‌ها دارد. مگر آنکه دیگر مدعیان هم در هفته‌ای که پیش‌رو داریم متوقف شوند تا آب از آب تکان نخورد.

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------