تاج: همه بلیت های دربی به فروش رفته است / نمایندگان فیفا، یوفا و AFC تماشاگر دربی هستند / نتیجه ایده آل من تساوی 3 بر 3 است!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تاج

رئیس سازمان لیگ گفت: «پیشنهاد دادند که مظلومی، احدی و نوروزی در دقایق 9، 11 و 24 تشویق شوند.»

مهدی تاج درباره اقدامات سازمان لیگ برای دربی 82 اظهار داشت: «با لیدرهای باشگاه های استقلال و پرسپولیس جلسه خوبی را برگزار کردیم. البته برای اولین بار این اتفاق سال گذشته رخ داد که سود بسیار خوبی داشت و یکی از بی حاشیه ترین دربی ها را شاهد بودیم. امسال به لحاظ حساسیت 2 تیم و اینکه شانس قهرمانی دارند، فکر کردیم که شاید حساسیت بیشتر باشد. جلسه ای را برگزار کردیم و بیشتر تشکر کردیم تا اینکه تذکر دهیم. این دوستان خودشان پیشنهاد دادند که مظلومی، احدی و نوروزی در دقایق 9، 11 و 24 تشویق شوند.»

وی ادامه داد: «از اقدامات دیگر ما تقدیر از 29 جانباز سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که از لیدرها خواستیم آنها را تشویق کنند. برای مدیریت پسماند و جمع کردن زباله ها نیز برنامه ای را با همکاری شهرداری انجام می دهیم. برای شب قبل از مسابقه نیز محل هایی برای اسکان برخی هواداران دیده شده است. البته بلیت فروشی در روز مسابقه نداریم و همین الان هم بلیت ها به صورت الکترونیکی به فروش رفته است. یک تعدادی هم در شورای تامین مصوبه داشتیم که اصلا به فروش نرود اما چیزی که مجاز بوده، به فروش رفته است. امیدوارم نفراتی که از شب قبل هم می آیند، بلیت الکترونیکی را تهیه کرده باشند.»

تاج درباره مهمانان ویژه این بازی گفت: «نمایندگان فیفا، یوفا و ای اف سی این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند. اینها هر 3 خواهان شدند که در این بازی حاضر شوند. ما هم جلسه ای را قبل از بازی با آنها برگزار می کنیم و بعد از آن هم به ورزشگاه بروند.»

وی درباره پیش بینی اش از دربی خاطرنشان کرد: «من دوست دارم بازی پرگلی از آب دربیاید تا مردم لذت ببرند. مثلا شاید تساوی 3 بر 3 نتیجه ایده آل من برای دربی 82 است. من حساسیتی روی پیروزی 2 تیم ندارم و می گویم که یک مساوی پرگل باشد. اگر بگویم 3 بر 3 می شود 6 که پرسپولیسی ها آن را قبول دارند و بگویم 2 بر 2 هم می شود 4 که استقلالی ها به این عدد علاقه دارند. در بازی های استقلال و پرسپولیس همه برای نباختن به زمین می آیند و متاسفانه اول برای برد به زمین نمی روند که باعث عدم جذابیت می شود.»

 

اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------