ای کاش کی‌روش در استادیوم آزادی بود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کیروش

دربی 82 یک دربی با کیفیت بود. پرسپولیس زیبا فوتبال کرد و استقلال هم برای ایجاد موقعیت های خطرناک روی دروازه رقیب تلاش کرد تا جایی که 2 گل از 4 گل خورده را جبران کرد.

به گزارش ورزش سه، اما دربی های قبلی کسل کننده بود. چند سالی هم بازی ها با نتیجه مساوی پایان می یافت و این مساوی ها این قدر ادامه داشت که شائبه دستور تساوی به وجود آمده بود. به این مضمون که به دو تیم امر می شود بازی را با نتیجه مساوی به پایان ببرند که اصلا صحت نداشت.

بازی های کسل کننده دو تیم حتی باعث خواب شیرینی، سرپرست وقت تیم پرسپولیس شده بود، در مقطعی هم صدای اعتراض پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال را بلند شد.

اما دربی 82 سرآغاز تازه برای ارایه بازی زیبا از سوی دو تیم است. پرسپولیس به این نتیجه رسید که در حساس ترین بازی می تواند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد و بهترین نتیجه فصل را بگیرد. این نتیجه به استقلال هم القاء شده است و چه بسا استقلال در بازی های آتی به این طرز فکر برسد که همانند پرسپولیس زیبا فوتبال کند و به یک نتیجه خیره کننده دست یابد. هر چند استقلال دربی 82 را ندیدیم به لاک دفاعی فرو رود و شکل بازی استقلال هم به زیبایی دربی 82 کمک کرد.

دربی 82 یک چیز کم داشت. حضور کی روش در استادیوم آزادی.

او در برهه ای کیفیت بازی هایی لیگ برتر را زیر سوال برده بود و به صراحت گفته بود اگر در جریان بازی های لیگ و حتی دربی تماشاگر چند دقیقه ای برای نوشیدن قهوه تماشای بازی را رها کند در بازگشت چیزی را از دست نداده است.

بی شک اگر کی روش در استادیوم آزادی بود از دیدن این بازی زیبا لذت می برد و نگاهش را نسبت به بازی های باشگاهی تغییر می داد. هر چند شاید کی روش این بازی را از تلویزیون تماشا کرده باشد و اگر هم ندیده قطعا در آینده آن را خواهد دید اما حضور کی روش در استادیوم آزادی می تواسنت جلوه دیگری به دربی 82 بدهد.

کی روش بعد از شرکت در مراسم قرعه کشی جام جهانی برای استراحت به پرتغال رفته است!

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------