چرا استقلال اتلتیکویی بازی نکرد؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

سرمربی استقلال اولین کسی است که بابت شکست برابر پرسپولیس از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

در روزی که تقریبا تمام مدیران و اعضای کادرفنی استقلال بابت شکست برابر پرسپولیس سکوت کرده‌اند صالح در گفتگو با "ورزش سه" حرف‌هایش را اینطور آغاز می‌کند: بد بازی کردیم و عذر می‌خواهم، می‌دانم که عذرخواهی من از ناراحتی هواداران استقلال چیزی کم نمی‌کند اما وظیفه خودم می‌دانم که بابت این شکست از هواداران استقلال عذرخواهی کنم چراکه ما در این بازی نتوانستیم کارهایمان را به خوبی انجام دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش روز گذشته بسیار بد بازی کرد هم می‌گوید: اینکه ناامیدکننده بودیم را قبول ندارم اما ما سیستمی داشتیم که نتوانستیم آن را در زمین به خوبی پیاده کنیم. این موضوعی است که من آن را می‌پذیرم.

مربی استقلال ادامه داد: گل‌هایی که پرسپولیس زد جمع توانایی آنها و اشتباهات فردی بازیکنان ما بود، ما در صحنه‌های زیادی روی اشتباه فردی به پرسپولیس موقعیت دادیم و البته که آنها هم به خوبی برنامه و توانایی‌های خود را در زمین پیاده کردند. شاید بهتر بود موقعیت‌های دیگری از آنها گل می‌شد، نه موقعیت‌هایی که روی اشتباهات ما برای آنها به وجود آمد.

 

صالح معتقد است عده‌ای از بیرون استقلال را نابود کرده‌اند: متاسفانه زمانی که ما نتیجه می‌گرفتیم آنقدر در گوش ما خواندند که استقلال خوب کار نمی‌کند که کار به اینجا کشید. ما تا دربی توانستیم جلوی انتقادها را بگیریم اما درست در این بازی مهم نتوانستیم این کار را انجام دهیم، هجومی بازی کردیم و نتیجه‌اش این شد که می‌بینید.

وی افزود: من فکر می کنم ما در دربی می‌توانستیم اتلتیکویی بازی کنیم، شاید اگر اول به فکر گل نخوردن بودیم نتیجه چیزی غیر از این می‌شد. به هر حال نمی‌گویم که ما بازی را نمی‌باختیم ولی شاید می‌توانستیم کارایی بیشتری داشته باشیم.

صالح در مورد شانس قهرمانی تیمش می‌گوید: از نظر جدولی از تیمی که 42 امتیاز دارد تا تیمی که 48 امتیاز کسب کرده است، شانس قهرمانی دارد. حتما هم می‌دانید که بازی بعد از دربی چه برای تیمی که می‌برد و چه برای تیمی که می‌بازد، بازی سختی است. تیم برنده ممکن است دچار غرور شود و تیم بازنده از نظر روحی با مشکل روبه‌رو است. باید کاری کنیم که بازیکنان این شکست را فراموش کنند و به فکر ادامه فصل باشند. تمام تلاشمان این است که استقلال بهترین رتبه ممکن را در پایان فصل بگیرد.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------