محجوب و ملایی به فینال قهرمانی آسیا نرسیدند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, محجوب و ملایی

نماینده اوزان 81- و 100- کیلوگرم جودوی ایران با شکست مقابل حریفان خود از رسیدن به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا بازماندند.سعید مرادی در وزن 90- کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 به گزارش کاپ، جواد محجوب جودوکار المپیکی ایران در وزن 100- کیلوگرم که به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان صعود کرده بود، در این مرحله در مبارزه با نایدان مغولستانی دارنده مدال طلای المپیک پکن و مدال نقره المپیک لندن شکست خورد و از رسیدن به فینال این رقابت‌ها بازماند.
 
محجوب در مبارزه بعدی برای بدست آوردن مدال برنز به مصاف سعید اف ازبکستانی می رود که سابقه قهرمانی آسیا را دارد.

محجوب پیش از این به ترتیب مقابل رقبای خود از افغانستان و تاجیکستان به برتری دست یافته بود.
 
در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید ملایی در دور نخست استراحت داشت و سپس «کوهارا» از ژاپن را با ضربه فنی شکست داد و به یک چهارم نهایی صعود کرد و در دور سوم نیز با برتری مقابل «سوبیروف» از ازبکستان به نیمه نهایی رسید. ملایی در این مرحله مقابل «الیاس نسیوف» از لبنان شکست خورد و به رده بندی راه یافت.

سعید مرادی جودوکار وزن منهای 90 کیلوگرم هم در مصاف با شرالی ازبکستانی مغلوب شد و در شانس مجدد نیز با شکست مقابل آوتار از هند از رسیدن به دیدار رده بندی باز ماند.

مرادی پیش از این مقابل رقبای خود از اندونزی و ترکمنستان به برتری دست یافته بود.

همچنین در جریان رقابت‌های امروز(شنبه)احمد نادقی نماینده وزن 100+ کیلوگرم ایران در اولین دیدار به حریفی از تاجیکستان باخت و حذف شد. زهرا باقری هم در وزن ۷۸- کیلوگرم در اولین دیدار مقابل جودوکاری از چین تاپیه نتیجه را واگذار و از دور رقابتها کنار رفت.

روز گذشته علیرضا خجسته در وزن 66- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره برای ایران شد و 4 جودوکار ایران در بخش آقایان و 3 جودوکار نیز در بخش بانوان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۳۵ جودوکار از ۳۰ کشور در تاشکند ازبکستان جریان دارد.

 

اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------