حمله بی‌سابقه کی‌روش به کفاشیان؛ از رئیس فدراسیون ناامید شدم!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در پیام فیس‌بوکی از علی کفاشیان انتقاد کرد.

کارلوس کی‌روش در شبکه اجتماعی فیس‌بوک خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: «من به عنوان سرمربی تیم ملی ایران متعهدم بهترین طرح کاری را پیاده کنم، این وظیفه حرفه‌ای من است. من متعهدم بهترین شرایط را برای ملی‌پوشان و کارکنان تیم‌ملی فراهم کنم و در طرح جامع  جام‌جهانی به تمام مواردی که در 5 سال گذشته درباره آنها با فدراسیون بحث کرده‌ایم اشاره کردم که از مهم‌ترین و غیرقابل مذاکره‌ترین این موارد باید به دپارتمان فنی تیم ملی و مرکز آموزشی نخبگان اشاره کنم».

وی در ادامه نوشت: «این مسئله خیلی مهم است و همانطور که همه شما می دانید ایجاد بخشی برای دپارتمان فنی تیم ملی و همچنین مرکز آموزشی نخبگان به ما وعده داده شده بود. تمام این امکانات در آکادمی برنامه ریزی شده بود اما همه ما با فروش این بخش به یک مرکز پزشکی خصوصی شگفت زده شدیم».

کی‌روش در پایان نوشت: «واقعیت این است که رئیس فدراسیون وقتی که تصمیم به انجام چنین معامله‌ای گرفت باعث ناراحتی و خجالت بازیکنان و کارکنان تیم ملی شد، من هم با وجود اینکه همیشه از کفاشیان حمایت کرده‌ام جدا" از او ناامید شدم. ما نیاز به یک تیم فنی و یک مرکز فنی و آموزشی برای تیم ملی داشتیم اما این معامله‌خصوصی با یک مرکز پزشکی عملکردی کاملا معکوس بود».

 

اخبار ورزشی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------