آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

سعید عباسی: بازی با الهلال کمتر از جنگ سوریه نیست / از اول قرار بود پرسپولیس قهرمان شود!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه فدراسیون فوتبال خودش را در قبال نمایندگان ایران در آسیا «به آن راه زده است»، گفت: بازی با تیم الهلال عربستان کمتر از اهمیت جنگ سوریه نیست!

سعید عباسی در گفتگو با خبرنگار درباره آخرین وضعیت تراکتورسازی قبل از بازی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فعلا بحث ما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است. هرکسی بخواهد به امید فدراسیون باشد، از پیش باخته است. الان هم از اینطرف و آنطرف پول قرض کرده‌ایم و چک شخصی کشیده‌ایم تا به عمان برویم.

خودشان را به «آن راه زده‌اند»
وی ادامه داد: ما الان مسئول آبروداری ایران هستیم و یکسری هم روی خود را آنطرف کرده‌اند و خودشان را به «آن راه زده‌اند». هیچ گوش شنوایی هم نیست که درخواستهایمان را بشنود.

لطفا دیگر در فدراسیون پُست نگیرید
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: واقعا از این شرایط متاسف هستیم. آنهایی که قصد دارند دوباره در فدراسیون فوتبال پُست بگیرند، دیگر این کار را نکنند. ما از این وضعیت ناراحتیم.

علت توقف مقابل صبای قم
عباسی درباره رد درخواست تراکتورسازی برای تعویق مسابقات این تیم، تصریح کرد: فاصله بازی‌های ما در لیگ برتر که نماینده ایران در آسیا هستیم، با سایر تیم‌ها یکسان است. تیم‌های دیگر، ۶ روز استراحت می‌کنند و ما فقط چهار روز. نتیجه این برنامه ریزی همین است که در بازی با صبای قم بازیکنانمان دیگر توان نداشتند و یا اینکه ذوب آهن چند هفته نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

به امید فدراسیون بودیم فاتحه ما خوانده شده بود
وی با بیان اینکه دیگر برای نمایندگان ایران در آسیا رمقی نمانده است، گفت: آیا الان اقتدار مملکت فقط دست ما است؟ البته باید خدا را شکر کنیم که یک سیستمی پشت سر باشگاه ما هست و حرفمان را گوش می‌کند. اگر می‌خواستیم از اول به امید فدراسیون بمانیم که فاتحه ما خوانده شده بود.

جوری می گویند دربی انگار بازی رئال و بارسلونا بود!
مدیرعامل تراکتورسازی افزود: آقایان یک دربی درست می‌کنند و از کنارش سود می‌برند. جوری از دربی حرف می‌زنند که انگار رئال مادرید و بارسلونا بازی داشته‌اند! خب تیم‌های دیگر هم آدم هستند! آیا باید وضعیت ما، سپاهان و ذوب آهن اینطور باشد؟

باید در معنای تقوا تجدید نظر کنند
عباسی با اشاره به خرید چند دستگاه مخصوص رفع خستگی بازیکنان، گفت: ما با «سیلی صورت خودمان را سرخ نگه داشته‌ایم» ولی از سمت آقایان هیچ حمایتی نمی‌شویم. هیچکس جوابگوی ما نیست. این روزها بحث داغ ریاست فدراسیون فوتبال هم به این ماجرا اضافه شده و کسانی برای رسیدن به این عنوان دست و پا می‌زنند که باید در معنای تقوا تجدید نظر کرد!

مثل رویانیان سند ندارم از زندان بیرون بیایم!
وی در پاسخ به این سئوال که «برای انجام بازی تراکتورسازی در عمان چه مقدار چک شخصی کشیده است؟» تصریح کرد: مبلغ یک میلیارد تومان چک شخصی کشیده‌ایم. محمد رویانیان (مدیرعامل سابق پرسپولیس) یک زمانی برای پرسپولیس چک کشید ولی سند گذاشت و مشکلش را حل کرد؛ ما که آن سند را هم نداریم بدهیم. فکر کنم بازیکنان تیم باید از محل پاداش‌هایشان برایمان کمپوت بخرند و به ملاقاتمان بیایند!

از اول فصل قرار بود پرسپولیس به جایی برسد
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره توقف این تیم مقابل صبای قم و اینکه تمام مدعیان به نفع پرسپولیس کار کردند، با کنایه گفت: از اول فصل که قرار بود پرسپولیس به جایی برسد؛ حالا ما هم کمک کردیم! متاسفانه اتفاقات سال قبل علیه تراکتورسازی تکرار می‌شود. هم در بحث داوری و هم در بحث اسپانسرینگ. سامانه اسپانسری باشگاه ما که با استقلال و پرسپولیس مشترک است، به این دو باشگاه پول تزریق می‌کند ولی به ما پولی نمی‌دهد. اگر این رقمی که به استقلال و پرسپولیس داده‌اند را به ما می‌دادند، دو هفته قبل از اتمام مسابقات قهرمان می‌شدیم!

به کجا شکایت کنیم؟
عباسی افزود: آدم نمی‌داند حرفش را به چه کسی بزند. وقتی مجری و داور یکی است، باید به کجا شکایت کنیم؟

بازی با الهلال کمتر از جنگ سوریه نیست
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بار دیگر به دیدار این تیم برابر الهلال عربستان اشاره کرد و افزود: باور کنید این بازی کمتر از جنگ سوریه نیست چون در بحث ورزش مقابل زورگویی عربستانی‌ها ایستاده‌ایم! حداقل یک نفر از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دستش را از جیبش در بیاورد و بالا ببرد تا بدانیم برایمان دعا می‌کنند!

درباره درگیری دایی و قلعه نویی چیزی نشنیدم
عباسی در پایان درباره اینکه گفته می‌شد بعد از پایان بازی تراکتورسازی و صبای قم بین محمد دایی و امیر قلعه نویی درگیری ایجاد شده بود، گفت: من در اینباره نه چیزی شنیدم و نه چیزی دیدم. ما با مسئولان باشگاه صبا دوست هستیم و چیزی هم در این خصوص متوجه نشدم.

 

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------