آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

وزارت ورزش با برگزاری انتخابات موافقت کرد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,وزارت ورزش

وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد تا طی شدن پروسه تاییدیه اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی کمیسیون اجتماعی هیئت دولت انتخابات ریاست، نواب و اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون برگزار شود.

به گزارش ورزش سه، هفته پیش اساسنامه سال 90 فدراسیون فوتبال که تاییدیه اعضای مجمع و هم چنین فیفا را دارد در اختیار وزرات ورزش و جوانان قرار رفت تا از طریق این وزارتخانه به هیئت دولت فرستاده شود.

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت:« پروسه تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی هیئت دولت چند ماهی طول خواهد کشید. این اساسنامه در کمیسیون اجتماعی هیئت دولت مطرح می شود. این طبیعی است به این دلیل که آنها مسائل مهمی برای بررسی پیش رو دارند و از سویی خواندن اساسنامه و مطابقت آن با قوانین داخلی به دقت از سوی کارشناسان خبره بررسی خواهد شد و این طور نیست که این کار به سرعت و بدون مطالعه انجام شود. شک نکنید تا دولت به وزارت ورزش و جوانان پاسخ دهد چند ماهی طول خواهد کشید. اکنون وزارت ورزش و جوانان موافقت کرده انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شود و در ادامه اگر اساسنامه مورد تایید قرار گیرد که به همین منوال کار ادامه پیدا خواهد کرد اما در صورت نیاز به تغییر اساسنامه اعضای مجمع عموی باید تشکیل جلسه دهند.»


این عضو هیئت رئیسه در خصوص زمان برگزاری انتخابات گفت:« از زمانی که فدراسیون فوتبال نام نامزدها را به اعضای مجمع عمومی اعلام می کند باید 21 روز زمان سپری شود. بنابراین انتخابات در روز 11 اردیبهشت برگزار نمی شود اما تلاش ها بر این است که حداکثر اواخر اردیبهشت شاهد برگزاری انتخابات باشیم.»

عضو هیئت رئیسه در پاسخ به این سوال که چرا اساسنامه سال 86 در اختیار وزرات ورزش و جوانان قرار نگرفت، گفت:« این اساسنامه با موارد اصلاحی روبرو بوده و اصلاحیات در اساسنامه سال 90 اعمال شده که هم تاییدیه اعضای مجمع عمومی را دارد و هم تاییدیه فیفا. اکنون اگر این اساسنامه مورد تایید هیئت دولت قرار گیرد دیگر در جلسه مجمع عمومی مطرح نخواهد  شد و نیازی به ارسال آن به فیفا هم نخواهد بود.»

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------