آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

در استقلال چه اتفاقاتی می‌افتد؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

با جو پیش آمده در استقلال بعد از شکست سنگین در دربی همه منتظرند ببینند تصمیم مدیران این تیم برای برون رفت از بحران چیست؟

به گزارش ورزش سه، بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در اولین مصاحبه بعد از شکست در دربی امروز در گفتگو با سایت باشگاه مدعی شد که از تمام تجربه‌اش استفاده می‌کند تا تصمیمی بگیرد که به نفع هواداران این تیم باشد. هر چند افشارزاده در دو سال حضورش در استقلال ثابت کرده که مدیر میانه‌روی است و هرگز موافق تغییرات گسترده در وسط فصل نیست، با این حال حضور 50 هوادار استقلال و تهدید سرمربی این تیم معادلات را به هم ریخته است.

آنها امروز با حضور در تمرین استقلال پرویز مظلومی را تهدید کردند که یا خودش استعفا می‌دهد یا در بازی با فولاد آنقدر علیه او شعار می‌‌دهند تا مجبور به استعفا شود. این تهدید آنقدر جدی است که حالا مدیران استقلال باید یک تصمیم جدی در راه 4 بازی باقیمانده‌شان در لیگ و بازی فینال جام‌حذفی بکند. بی‌تردید اگر قرار باشد مظلومی به کارش در استقلال ادامه دهد، مدیران این تیم هم هدف انتقاد هواداران قرار خواهند گرفت و به همین دلیل فردا روزی مهم در باشگاه استقلال است.

در جلسه هیات مدیره قرار است در مورد ادامه همکاری پرویز مظلومی بحث شود و اعضا قرار است در این جلسه به جمع‌بندی نهایی برسند.

 

اخبار ورزشی - ورزرش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------