سامره: الفاظ رکیک پرسپولیسی ها را می گذارم به حساب حسرت مدت ها صدرنشینی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سامره

مهاجم سابق استقلال اعلام کرد: «ما به بازی شما، به بی مسئولیتی بعضی بازیکنان استقلال که فقط هدفشون این بود اسمشون تو لیست 11 نفره باشه و به انفرادی بازی کردن بعضی از بازیکنان باختیم.»

به گزارش جام نیـوز، علی سامره که با گل ماندگارش در ثانیه 30 دربی، به یکی از کری های هواداران استقلال تبدیل شده، پس از برد تاریخی پرسپولیس در دربی 82 آماج حملات هواداران رقیب در صفحات اجتماعی قرار گرفت.

وی در واکنش به فحاشی های متعدد پرسپولیسی ها در صفحه اجتماعی متنی منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

«دربی رو بردید خوش به حالتون اصلا نوش جونتون. بازی برد و باخت داره این همه استقلال برنده شده بعضی وقت ها هم پرسپولیس. ما باختیم چون حریف خوب بازی کرد و از بد بازی کردن استقلال نهایت استفاده رو برد.

ما به بازی شما، به بی مسئولیتی بعضی بازیکنان استقلال که فقط هدفشون این بود اسمشون تو لیست 11 نفره باشه و به انفرادی بازی کردن بعضی از بازیکنان باختیم. هر چند به اعتقاد من بعضی از بازیکنان  اصلا نباید از اول بازی تو ترکیب قرار می گرفتن.

به هر حال هر چه بود تموم شد. مثل تمام بازی های قبلی شان و زندگی ادامه داره.

اما موضوعی که برام ناراحت کننده بود کامنت های برخی مثلا هواداران پرسپولیس بود که مدت ها حسرت صدرنشینی رو داشتند و حالا که خدا خواست و به آرزویشان رسیدند تا این آرزو ادامه پیدا نکنه از الفاظی در فضای مجازی استفاده کردند که ..... بماند.

همه منو می شناسن و می دونن که همیشه به تیم رقیب احترام گذاشتم حتی وقتی بهشون گل می زدم من این الفاظ رکیک را وقتی گل 30 ثانیه را زدم هم نشنیدم. شاید باید همه این ها را به حساب صدرنشینی شان پس از سال ها گذاشت.

واقعا فوتبال اینقدر ارزش دارد که به خاطرش رکیک ترین الفاظ را برای دیگران به کار بگیریم. متاسفانه این عده کری خوانی را با فحاشی اشتباه گرفتند. الفاظی که یک انسان از خواندنش شرم دارد. به هر حال خوشحالم که به آرزوی دیرینه تان رسیدید.»

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------