آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

فکری: شماها چون پاچه خواری می کنید در استقلال مانده اید / مردم چه گناهی کرده اند که امثال شما باید تصمیم بگیرید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فکری

پیشکسوت استقلال تهران گفت: «شما امثال معینی ها پرچم استقلال را پایین کشیدید و هر چه زودتر از آن صندلی بلند شوید و جا را برای آدم های دلسوز خالی کنید.»

به گزارش  جام نیـوز، محمود فکری در واکنش به انتقادهای مسعود معینی از او مبنی بر اینکه نتوانسته در استقلال جایگاه خوبی را به دست بیاورد، اظهار داشت: «من در گذشته هم گفته‌ام که یک‌سری از آدم‌ها جای‌شان در استقلال نیست. شکی نیست که من از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده‌ام، اما صحبت من این است که مگر می‌توان یک جراح را به‌عنوان معمار در جایی استفاده کرد و یا یک رفتگر را به دانشگاه برد؟! آقای مدیر، شما مگر نمی‌گویید مدرس دانشگاه هستید، پس بروید در همان دانشگاه درس بدهید. اگر محمود فکری به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه منصوب شود، همین شماها نسبت به این موضوع معترض نخواهید شد؟»

مربی سابق استقلال تأکید کرد: «آقای مدیر بدانید که کارتان برای اینجا نیست، توانایی کاری شما جای دیگر است. شما و امثال شماها توانایی خود را نشان دادید و نتایجی که استقلال در چند سال اخیر گرفته، نشان‌دهنده همه این مسائل است. شماها پدر باشگاه را درآوردید. اگر سال گذشته تیم نتیجه نگرفت، قلعه‌نویی و فکری که از تیم جدا شدند، پس چرا هم‌اکنون باز هم نتیجه نمی‌گیرد. ضعیف‌ترین نتایج را با استقلال کسب کرده‌اید، خیلی راحت بگذارید و بروید.

 

ماها تلاش کردیم پرچم استقلال در زمینه‌هایی بالا بیاید، اما شما خیلی راحت آن را پایین آوردید. شما به درد این مجموعه نمی‌خوردید، تنها علی نظری در باشگاه کار می‌کرد که او را هم با مصاحبه‌های‌تان طرد کردید. بهتر است جمع کنید و بروید، دردی از استقلال که دوا نکردید، مردم هم خوب قضاوت می‌کنند و می‌دانند سابقه محمود فکری چیست و امثالی چون شما چه‌کارهایی کرده‌اید. آقایان ضد استقلالی که به باشگاه آمدند تا اگر از 6 تایی شدن آبی‌پوشان عکس و فیلمی نیست، کاری کنند که استقلال 6 گل از پرسپولیس بخورد و فیلم و عکس آن هم موجود باشد،‌ اما این بار این اتفاق نیفتاد و استقلال 4 گل خورد تا آقایان خوشحال نشوند.»

وی در ادامه گفت: «ایشان گفته که مردم درباره ما نظر بدهند. آقای معینی اگر نظر مردم برای شما مهم بود همین امروز استعفا می دادید و از هیات مدیره استقلال می رفتید. اگر نظر مردم اهمیتی داشت محمود فکری اینجا نبود و شما آنجا نبودید. اتفاقا نظر مردم خیلی مهم است. ای کاش بروید و از صفحات اجتماعی نظرات مردم را درباره خودتان بخوانید. این مردم چه گناهی کرده اند که امثال شما باید در استقلال تصمیم بگیرید. بعد از همین باختی که استقلال در دربی داد که حاصل مدیریت شما بود خیلی از همین مردم آرزوی مرگ کردند. خیلی از تماشاگران در صفحات اجتماعی به ما پیام دادند و خواستار این شدند که حرف هایشان را به گوش مسئولان برسانیم.»

پیشکسوت استقلال همچنین عنوان کرد: «این آقا گفته است که اگر فکری در دانشگاه تدریس می کرد این طور صحبت نمی کرد. باید بگویم شما برو همان دانشگاه درس بده و دست از سر استقلال بردارد. اینکه هر کسی در دانشگاه درس بدهد فیلسوف فوتبال هم لقب بگیرد درست نیست. فوتبال استاد و دکتر خودش را می خواهد. اگر به حرف شما است پس بروید پروفسور سمیعی را سرمربی استقلال کنید. کسی که در فوتبال سال ها حضور داشته صاحب تخصص شده است و برای خودش استاد است. اما شما در این فوتبال به کجا رسیدید. اگر امثال محمود فکری امروز دور از مجموعه استقلال هستند به خاطر این است که پاچه خواری کسی را نکرده اند. نه از نظر اسم و رسم و تجربه کم دارند و نه کارنابلد هستند. ولی شماها چون پاچه خواری می کنید از وجودتان استفاده می شود.»

فکری همچنین گفت: «آقای معینی اگر من روزی استاد دانشگاه شدم و در آن حوزه جای کسی را اشغال کردم آن وقت شما انتقاد کنید. اما شما جایتان در هیات مدیره استقلال نیست. درست است که روزی فوتبالیست بوده اید اما آن دوران تمام شد و رفت. الان هم به این خاطر در مجموعه هستید که فقط در جلسات هیات مدیره بنشینید و سر تکان بدهید. اگر واقعا نظرات دلسوزانه و کارساز می دادید بحثی نبود اما در آنجا نه تنها شما بلکه چند نفر دیگر هم اضافه هستند و فقط باعث شده اید کسانی که می توانند کمک کنند و دلسوز استقلال هستند بیرون گود بمانند.»

فکری افزود: «جا دارد به این آقا یادآور شدم اگر امروز مردم محمود فکری را ذره ای قبول دارند به خاطر این است که ما در استقلال و دربی ها کاری کردیم که هواداران مان سرشان را بالا بگیرند. اما شما با عملکردتان و باخت بد دربی موجب شدید که مردم سرشان را پایین بگیرند. شما پرچم استقلال را پایین کشیدید و هرچه زودتر از آن صندلی بلند شوید و جا را برای آدم های دلسوز خالی کنید.»

مربی سابق استقلال در بخش دیگری از صحبت هایش به تحلیل فنی شکست 4 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس پرداخت و گفت: «اشتباهات فردی استقلالی‌ها باعث شد تا چنین باخت سنگینی رقم بخورد. به نظرم استقلال نسبت به بازی‌های گذشته بهتر بازی کرد، اما اشتباهات فردی این تیم منجر شد تا چنین شکستی رقم بخورد. این اشتباهات از سوی تمامی بازیکنان صورت گرفت. از مهدی رحمتی گرفته تا مدافعان و سایر بازیکنان.»

وی در مورد اینکه انتقادهایی نسبت به ترکیب اولیه استقلال گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: «فکر می‌کنم حضور نفرات دیگر چندان تفاوتی نداشت، مثلا اگر استقلال با ترکیب دیگری وارد زمین می‌شد، بازیکنان خط دفاعی تغییر نمی‌کردند. شما نگاه کنید در صحنه گل چهارم پرسپولیس،‌ بازیکنان سر جای خودشان نبودند و از روی نیمکت هم هیچ‌کسی این مسئله را گوشزد نکرد.»
 
مربی سابق استقلال، در مورد نواقص این تیم در این فصل، گفت: «ما در طول فصل تذکراتی را دادیم، اما متأسفانه گوش شنوایی وجود نداشت. گفته بودیم که تیم در هفته‌های پایانی دچار مشکل می‌شود، اما متأسفانه آقایان کار خودشان را کردند و هیچ‌توجهی هم به این مسئله نکردند.»

فکری در مورد اینکه استقلالی‌ها تصمیم گرفته‌اند تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود، یادآور شد: «در دنیا چنین مسئله‌ای وجود دارد، اما وقتی اعلام می‌کنند خبرنگار در تمرین حاضر نشود، دیگر هیچ خبری به بیرون درز پیدا نمی‌کند، اما در اینجا خود بازیکنان و کادر فنی هر کدام یک خبرنگار هستند و خبرها به بیرون درز می‌کند، شاید  حق داشته باشند که مانع حضور تماشاگران پس از این شکست شوند؛ چرا که می‌خواهند در آرامش تمرین کنند، اما دلیلی برای مصاحبه نکردن و عدم حضور خبرنگاران پیدا نمی‌کنم.»

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------