آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

توصیه‌های فنی استیماچ را فراموش کنید!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استیماچ

 اختلاف ایگور استیماچ و محرم نویدکیا از کجا آغاز شد؟

 این سوالی است که جواب مشخصی برایش یافت نمی‌شود. اختلافی که مدتهاست بحران را به سپاهان تزریق کرده و این تیم را در بدترین شرایط سالهای اخیر خود قرار داده. ماجرای این اختلاف از بدو ورود استیماچ به سپاهان کلید خورده جایی که استیماچ رو به محرم و هادی عقیلی کرده و از آنها خواسته تا به او در رسیدن به موفقیت کمک کنند. گویا سرمربی سپاهان از این دو بازیکن باتجربه دعوت کرده تا اگر احساس می‌کنند نکته‌ای می‌دانند که می‌تواند به سپاهان کمک کند به او بگویند و او را در جریان قرار بدهند.


استیماچ در ابتدای حضور در سپاهان، بارها در مصاحبه‌های خود به تمجید از نویدکیا و عقیلی پرداخت و از گذشته پرافتخار این دو بازیکن گفت. او حتی این پیشنهاد را به دو بازیکن باتجربه خود داد که می‌توانند دستیار او در تیم باشند. آن هم پس از دریافت مدرک مربیگری که البته با مخالفت کاپیتان‌های اول و دوم سپاهان مواجه شد چون نویدکیا و عقیلی همچنان می‌خواستند بازی کنند و نه مربیگری.


باخت ناامید کننده به سایپا جرقه‌ای بود که سپاهان را به آتش کشید. بعد از این شکست، استیماچ از نویدکیا پرسید: «فکر می‌کنی اگر تو مربی شوی می‌توانیم برد را شروع کنیم؟» محرم جواب داد: «چرا چنین چیزی از من می‌خواهی؟» نویدکیا باز هم از حضور در کادر فنی طفره رفت. او تاکید کرد که همچنان می‌خواهد بازی کند. استیماچ هم رو به کاپیتان سپاهان کرد و گفت که می‌خواهم تیم روند رو به رشد را آغاز کند چون شرایط بغرنج مالی تاثیری منفی روی نتایج و تمرکز بازیکنان گذاشته.


استیماچ گویا باز هم از نویدکیا خواسته تا این بار نه مربی که سرمربی شود. مرد کروات رو به محرم کرده و به او گفته: «اگر می‌توانی جو را تغییر بدهی و برد را بهتر و سریع‌تر از من به تیم بیاوری، خوشحال می‌شوم که جایم را به تو بدهم و به خانه‌ام برگردم چون این بهترین زمان برای شروع مربیگری ات است. هر طوری که تصمیم بگیری کمکت می‌کنم.»


بعد از این صحبت‌ها حواشی اصلی آغاز شد. محرم حرف‌های استیماچ را نپذیرفت و مقابل او جبهه گرفت. آنچه هیچ گاه مشخص نشد دلیل واکنش منفی نویدکیا به حرف‌های استیماچ بود. حتی گفته می‌شود نویدکیا خیلی واضح رو به استیماچ کرده و به او گفته که اجازه نمی‌دهد در جایگاهش بماند.


آخرین حاشیه هم بر می‌گردد به شب قبل از بازی مقابل استقلال تهران در هفته بیست و پنجم. جایی که استیماچ پس از صرف غذا به خارج از هتل رفت تا قدم بزند. آنگاه بود که نویدکیا بازیکنان را جمع کرد و از آنها خواست که تمام نکات گفته شده از سوی استیماچ را فراموش کنند! حتی او پا را فراتر گذاشت و به بازیکنان گفت که مقابل استقلال خودش تیم را ارنج خواهد کرد. در نهایت اما مقابل استقلال استیماچ روی نیمکت سپاهان نشست و تیم را هدایت کرد.


حالا می‌توان پی برد که چرا استیماچ، پس از کسب تساوی مقابل استقلال آن حرف‌ها را به زبان آورد و تاکید کرد که عده‌ای نمی‌خواستند او نتیجه بگیرد. نکته جالب اینکه پس از اختلاف با محرم نویدکیا و هادی عقیلی، استیماچ باید چالش با کارخانه و البته هواداران را نیز پشت سر بگذارد. آن هم در این روزهای بحرانی و پس از جلسه کاپیتان سپاهان و رییس کارخانه که یکی دو روز قبل برگزار شده است.

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------