فقط قرار بود که کفاشیان نباشد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کفاشیان

فدراسیون فوتبال می تواند پیش از تایید اساسنامه از سوی هیئت دولت انتخابات ریاست را برگزار کند. این دستور جدید وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال است.

به گزارش ورزش سه، این دستور که به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده و به همین بهانه کمیته تشخیص صلاحیت نامزدها کار خود را به پایان برده تعجب علی کفاشیان را به همراه داشته و برای وی این ذهنیت را ایجاد کرده که قرار بوده فقط او در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام نکند!

علی کفاشیان که در جریان نامه سازمان بازرسی کل کشور به وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال تاییدیه هیئت دولت را ندارد و فدراسیون فوتبال تا پیش از تایید اساسنامه نمی تواند انتخابات را برگزار کند، بود در انتخابات ثبت نام نکرد.

رئیس فدراسیون فوتبال بر این باور بود که تایید اساسنامه از سوی هیئت دولت به طول خواهد کشید و این بدین معنی است که ثبت نام نامزدها کان لم یکن تلقی خواهد شد و هر کس نامزد ریاست فدراسیون فوتبال است باید دوباره ثبت نام کند. این پروسه شرایط را برای رئیس فراهم می کرد که اگر فضا را برای حضور مجددش مناسب می دید به طور رسمی برای بار سوم نامزد شود اما فکر اینجایش را نکرده بود که وزارت ورزش و جوانان دستور به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تا پیش از تایید اساسنامه از سوی هیئت دولت را می دهد.

اکنون برای علی کفاشیان محرز شده که قرار بوده فقط وی در انتخابات شرکت نکند.

البته تشخیص این مسئله خیلی سخت نبود چون وقتی علی کفاشیان از شرکت در انتخابات منصرف شد وزیر ورزش و جوانان رسما از او تشکر کرد.

 

اخبار ورشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------