آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

نکونام:از استقلال حمایت می کنم،مثل یک هوادار / من هم مثل آنها ناراحتم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نکونام

هافبک پیشین استقلال گفت:4 بازی سخت برای استقلال باقی مانده و ممکن است هزار و یک اتفاق بیفتد.

به گزارش کاپ،بعد از پایان دربی، هواداران ناراحت استقلال در فضای مجازی تحرکاتی انجام دادند و حتی به صفحه جواد نکونام هافبک سابق آبی ها رفتند. آنها از این بازیکن خواستند تا به استقلال بازگردد و دوباره پیراهن این تیم را به تن کند. عده ای هم برای نکونام نوشتند که اگر او در میانه میدان بود و استقلال را رهبری می کرد، اتفاقات بهتری برای این تیم می افتاد.

نکونام در واکنش به این اتفاقات به خبرنگار اظهار داشت:هواداران استقلال حق دارند ناراحت باشند. من خودم هوادار استقلال هستم و با شکست های این تیم ناراحت می شوم. بعد از باخت در دربی هم خیلی ناراحت بودم. ولی هنوز فصل تمام نشده است.


کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد:می دانم استقلالی ها ناراحت هستند. ولی اگر قرار باشد تیم روحیه اش را از دست بدهد، شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت. 4 بازی سخت برای استقلال باقی مانده و ممکن است هزار و یک اتفاق بیفتد. تازه بعد از آن استقلال باید در فینال حذفی هم بازی کند.

نکونام افزود:هواداران تیم را حمایت کنند. من هم به عنوان یک هوادار و یک استقلالی از تیم حمایت می کنم. انشالله که در پایان فصل اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.من به ادامه راه تیم خوشبین هستم.

 

اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------