افشارزاده: استقلال با دو جام معتبر فوتبال ایران تنها پنج بازی فاصله دارد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت: «استقلال در طول این فصل و در بیشتر هفته ها همواره باعث سربلندی و غرور هوادارانش شده و حالا همین تیم نیازمند حمایت و توجه آنها است.»

به گزارش کاپ، بهرام افشارزاده درباره جلسه روز گذشته هیات مدیره اظهار داشت: «همه صحبت ها در این باره مطرح شده و اعضای هیات مدیره حمایت کامل خود را از سرمربی تیم اعلام کردند. همه ما امیدوار هستیم با گذر از شرایط فعلی بار دیگر به وضعیت خوب گذشته برگردیم و با کسب نتایج مطلوب تلخی شکست در دربی را از کام هواداران پاک کنیم.»
 
وی افزود: «در این مسیر همه ما باید دست به دست هم بدهیم که خوشبختانه تاکنون همه در این موضوع با یکدیگر اتحاد کامل داشته اند. از مسابقات لیگ برتر تنها چهار دیدار باقی مانده و یک بازی که در فینال جام حذفی است. در واقع استقلال با دو جام معتبر فوتبال ایران تنها پنج بازی فاصله دارد.»

سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد: «می دانم هواداران استقلال پس از دربی 82 شرایط سختی را تحمل کردند. اما باید فراموش نکنند که تیم استقلال در طول این فصل و در بیشتر هفته ها همواره باعث سربلندی و غرور آنها شده و حالا همین تیم نیازمند حمایت و توجه طرفدارانش است. بی گمان همراهی و همدلی هواداران با تیم استقلال قوت و نیروی ویژه ای به بچه های تیم برای این پنج دیدار باقی مانده خواهد داد.»

افشارزاده تاکید کرد: «روز گذشته جمعی از هواداران به محل تمرین استقلال رفتند و تیم را تشویق کردند که باعث خوشحالی اعضای کادر فنی و مسئولان باشگاه بود. امیدوار هستیم این حمایت ها تا آخرین لحظه فوتبال این فصل برای استقلال ادامه داشته باشد تا ما هم بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی دل این هواداران بامحبت را شاد کنیم.»

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه نصرالله عبداللهی روی نیمکت استقلال می نشیند یا نه توضیح داد: «همه تلاشم را به کار می بندم تا این اتفاق بیفتد. البته همه می دانند که سرپرست تیم استقلال در این فصل منصور پورحیدری بوده و نصرالله عبداللهی از پیشکسوتان باتجربه و ارزشمند باشگاه حالا این عنوان را پذیرفته و گفته می خواهد به استقلال کمک کند. امیدوار هستیم تا پورحیدری هر چه زودتر شرایط حضور در کنار تیم را پیدا کند اما تا آن زمان تلاشم را می کنم تا عبداللهی روی نیمکت استقلال بنشیند.»

 

اخبار ورزشی - کاپ

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------