هم کی‌روش می‌ماند و هم پیروانی



افشین پیروانی، مدیر ورزشی تیم ملی که در پایان بازی با عمان با ملی پوشان خداحافظی کرده بود با ادامه حضور کی روش به فعالیت خود در تیم ملی ادامه می دهد.

به گزارش ورزش سه، هم استعفای کی روش در واکنش به بی توجهی فدراسیون فوتبال به تیم ملی بود و هم خداحافظی افشین پیروانی. با این تفاوت که کی روش با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و دستمزد می گیرد اما افشین پیروانی نه و طبیعتا پولی هم نمی گیرد.

با همه اخبار نا امید کننده ای که در روزهای اخیر منتشر شد باید گفت که هم کی روش می ماند و هم افشین پیروانی به این دلیل که این خواست دولت و وزارت ورزش و جوانان است و به تازگی پالس های خوبی به کادر فنی تیم ملی مخابره شده است.


زمین پاس زمین تمرین تیم ملی شده، محموله جیووا آخر اردیبهشت به تهران می رسد و ملی پوشان از این پس می توانند پیراهن خود را با تیم حریف عوض کنند. پاداش ها به زودی پرداخت می شود و تلاش هایی در حال انجام است تا تیم ملی سفرهای برون مرزی را با پرواز چارتر بپرد.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

 

شاید به همین خاطر است که مدیر ورزشی تیم ملی به تازگی عکس جالبی را به همراه کی روش روی صفحه اینستاگرام خود بارگزاری کرده که هم خودش شادمان است و هم سرمربی تیم ملی. در زیر این عکس هم آمده است با آرزوی صعود تیم ملی به جام جهانی و حضور شایسته در این مسابقات. اشارات انگشت کی روش هم بدین معنی است همه چیز خوب پیش می رود. این زعم مدیر ورزشی تیم ملی است.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------