افشارزاده:چرا دوباره بحث آمدن منصوریان را مطرح کرده اند؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

افشارزاده از مطرح شدن بحث حضور علیرضا منصوریان در این تیم ابراز ناراحتی کرد و گفت: به هیچ‌وجه با هیچ‌کدام از مربیان صحبت نکرده و صحبت نخواهیم کرد.

تسنیم - بهرام افشارزاده در مورد اینکه پنالتی استقلال در دربی پایتخت گرفته نشد و آیا به این مسئله اعتراضی خواهند کرد یا نه، گفت: ما به این موضوع عکس‌العمل نشان دادیم و اکنون هم از مسئولان می‌خواهیم در بازی‌های باقیمانده بیشتر دقت کنند. چهار بازی تا پایان لیگ مانده که بازی‌های بسیار سختی هم هستند و به‌نظرم داوران باید بیشتر دقت کنند، چون امکان دارد با یک خطای آنها سرنوشت یک تیم به‌طور کلی عوض شود.

او ادامه داد: از کمیته انضباطی، کمیته داوران و تمام مسئولان خواهش و تمنا می‌کنم دقت‌شان را در این چند هفته باقیمانده بالاتر ببرند. اشتباه همه جا هست و در تمام دنیا این اتفاقات رخ می‌دهد، اما اکنون بازیکنان و هواداران ما روی اشتباهات داوری حساس شده‌اند و باید دقت بیشتری شود. مسئولان باید دقت کنند و بیشتر به مسائل اینچنینی بپردازند تا داوران خوب برای بازی‌ها انتخاب شوند. با این حال همه برای ما قابل احترام هستند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه نصرالله عبداللهی به‌عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شده و از سویی اعلام کرده به احترام پورحیدری روی نیمکت نمی‌نشیند، اظهار داشت: این‌طور نیست و ما با آقای عبداللهی صحبت کردیم که روی نیمکت بنشیند. اینکه عبداللهی به حرمت پورحیدری این تصمیم را گرفته، قابل تحسین است و حرمت پورحیدری هم باید حفظ شود، اما عبداللهی از بازی این هفته (دیدار مقابل فولاد خوزستان) روی نیمکت می‌نشیند.

افشارزاده پس از آنکه با سؤالی در مورد ابقای مظلومی و حمایت هیئت مدیره از این مربی مواجه شد، تصریح کرد: با مظلومی چه کار دارید؟ او کارش را می‌کند. اجازه بدهید کارش را پیش ببرد.

وی درباره شایعه مذاکره استقلالی‌ها با علیرضا منصوریان و اینکه این مربی شرط گذاشته سه ساله روی نیمکت آبی‌پوشان بنشیند، گفت: باشگاه استقلال به هیچ‌وجه با هیچ‌کدام از مربیان صحبت نکرده و صحبت نخواهیم کرد. اصلا چرا این بحث‌ها را مطرح می‌کنند؟ اجازه بدهید این چهار بازی هم انجام شود و تیم آرامش داشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره بحث پرداخت بدهی رودریگو توزی که پرونده شکایت او در فیفا، این تیم را تهدید به کسر امتیاز کرده بود، اظهار داشت: بدهی توزی پرداخت می‌شود و مشکلی نیست. دیگر بحث کسر امتیاز از استقلال وجود ندارد.

 

اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------