آذری: در عمان احساس غربت نمی‌کنیم / از وزیر امور خارجه تشکر می‌کنم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه این تیم برای میزبانی از تیم النصر عربستان در عمان احساس غربت نمی‌کند، گفت: باید از آقای ظریف تشکر کنم که با رایزنی خود باعث شدند هزینه ما کمتر شود.

به گزارش مهر، سعید آذری درباره شرایط تیم ذوب آهن در لیگ برتر و افت این تیم، گفت: ذوب آهن وارد بحران نشده است. تیم ما چرخه خود را طی می کند. در این مدت که در ذوب آهن حضور داشتم، نتیجه گرا نبوده‌ام. در فرایند ما نسبت به سال گذشته هیچ خللی وارد نشده است.

وی افزود: نتایج سه هفته اخیر لیگ برای من هم راضی کننده نیست چون از قهرمانی یک مقدار دور شدیم ولی اگر در چهار مسابقه باقیمانده امتیازات را کسب کنیم، جایگاهمان از پارسال بهتر خواهد شد.

مدیرعامل ذوب آهن با بیان اینکه شانس این تیم برای قهرمانی کمتر شده است، گفت: حق نداریم ناامید شویم. هرچند امتیازات خوبی را از دست داده ایم ولی باید از کادر فنی و بازیکنان و هواداران تشکر کنم.

آذری افزود: در لیگ قهرمانان آسیا شرایط فرق می کند. ما صدرنشین گروه هستیم و در این چند روز هم در عمان شرایط خوب و ایده آلی را برای ما فراهم کردند. اگر ما امشب بازی را ببریم، به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

وی همچنین درباره اینکه ذوب آهن اولین نماینده ایران است که در کشور عمان بازی می‌کند، گفت: عمان را مطالعه شده انتخاب کردیم. مطمئن بودیم اینجا شرایط ما خوب خواهد بود و پیش بینی ما درست از آب در آمد. اینجا احساس غربت نمی‌کنیم و شرایط خوبی برای ما ایجاد شده است. هوای عمان هم مثل هوای بهاری خوزستان است ولی هزینه‌هایی به ما تحمیل شده است.

مدیرعامل ذوب آهن خاطرنشان کرد: سفارت ایران هزینه های استادیوم و اجاره زمین های تمرین را تقبل کرد. تا الان ۳۸۰ میلیون تومان هزینه کرده ایم. اگر می خواستیم هزینه استادیوم و اجاره زمین را بدهیم، چیزی حدود یک میلیارد باید هزینه می‌کردیم.

آذری در پایان گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از هیات دولت بخصوص آقای ظریف داشته باشم که با توجه به رایزنی هایی که با عمانی ها داشتند، هزینه ای بابت استادیوم و زمین تمرین از ما گرفته نشد که این می تواند نکته مثبتی باشد.

 

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------