انتخابات فدراسیون برگزار نمی‌شود!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون

اگر چه فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده انتخابات رئیس، نواب رئیس و اعضای هیئت رئیسه را 19 اردیبهشت برگزار کند اما اگر مجوز هیئت دولت به دست فدراسیون فوتبال نرسد انتخابات برگزار نخواهد شد.

به گزارش ورزش سه، چند ماه پیش که فدراسیون فوتبال قصد داشت اسفند ماه انتخابات را برگزار کند سازمان بازرسی کل کشور در نامه ای به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به صراحت گفته بود اساسنامه فدراسیون فوتبال مورد تایید هیئت دولت قرار نگرفته و هم اکنون فعالیت های فدراسیون فوتبال و هم چنین انتخاباتی که پیش رو دارد غیر قانونی است!

در پی این فعل و انفعال و با تصویب اعضای هیئت رئیسه اساسنامه سال 90 که مورد تایید فیفا و هم چنین اعضای مجمع عمومی قرار گرفته  بود در اختیار وزرات ورزش و جوانان قرار گرفت تا برای تصویب به کمیسیون اجتماعی دولت برود، اما نظر وزارت ورزش و جوانان بر این است انتخابات اردیبهشت ماه برگزار شود چون تا اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط کمیسیون اجتماعی هیئت دولت مورد بررسی قرار گیرد  و پاسخ آن داده شود چند ماهی طول خواهد کشید. اعضای مجمع و هم چنین اعضای هیئت رئیسه خیلی با به درازا کشیدن بررسی اساسنامه و هم چنین تعویق انتخابات مخالف نبودند و نیستند اما نظر وزارت ورزش این نیست که در این چند ماه علی کفاشیان فوتبال را اداره کند.

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مصوبه ای جدید اعلام کرده اند که فدراسیون فوتبال می تواند تشریفات اداری مربوط به برگزاری انتخابات را انجام دهد اما برگزاری انتخابات منوط به این خواهد بود که وزارت ورزش و جوانان مجوز برگزاری انتخابات را از هیئت دولت برای فدراسیون فوتبال کسب کند تا فردا دیگر هیچ نهادی از جمله سازمان بازرسی کل کشور علیه فدراسیون فوتبال اعلام جرم نکند!

وزارت ورزش و جوانان پیش تر به فدراسیون فوتبال قول داده بود یک هفته ای مجوز را از هیئت دولت خواهد گرفت اما اکنون که نزدیک به دو ماه از این وعده گذشته هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است!

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------