جنگ علنی بر سر انتخابات؛ وزارت: باید برگزار شود / کفاشیان: بدون اساسنامه اجازه برگزاری نمی دهم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,انتخابات

برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال که فعلا یک روز به تعویق افتاده ممکن است باز هم به تعویق بیفتد.

به گزارش نامه، قرار است انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ 19 اردیبهشت برگزار شود اما همچنان بحث تایید اساسنامه مطرح است و احتمال دارد انتخابات در تاریخ مقرر برگزار نشود.

علی کفاشیان اخیرا دریک مصاحبه اعلام کرده است که نامه ای به وزارت ارسال کرده و منتظر تعیین تکلیف وضعیت اساسنامه است؛ «به وزارت ورزش نامه نوشته‌ام و از آنها خواسته‌ام که وضعیت اساسنامه فدراسیون فوتبال را روشن کنند. به هر حال ما باید بدانیم که طبق کدام اساسنامه می‌خواهیم انتخابات را برگزار کنیم. وزارت ورزش و سازمان بازرسی می‌گویند اساسنامه سال 86 و اساسنامه سال 1390 قانونی نیستند، ما هم قبول کردیم. پس حالا لازم است یک اساسنامه قانونی داشته باشیم که به آن استناد کنیم. چند روز دیگر صبر می‌کنم، اگر وزارت‌خانه به نامه ما جواب ندهد، اعلام می‌کنم که انتخابات را برگزار نخواهم کرد.»

امروز اما افشارزاده به عنوان مدیرکل وزارتی وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد نامه ای به وزارت نرسیده و انتخابات هم باید در زمان مقرر انجام شود.

در سال های اخیر کفاشیان به طرق مختلف توانسته در مجامع پیروز شده و کارش را پیش ببرد و به همین دلیل برخی معتقدند وی این بار هم به آنجه در ذهن دارد، خواهد رسید!

 

پاخبار ورزشی - نامه

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------