مظلومی: مقابل فولاد دلاورانه بازی کردیم / حسرت دربی را نمی‌خورم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل فولاد خوزستان دلاورانه بازی کردیم.

به گزارش فارس، پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: بازی زیبایی بود. هواداران تیم به این جوانان باید افتخار کنند. 16 بازیکن داشتیم که از 13 بازیکن استفاده کردیم. دلاورانه بازی کردند.

وی ادامه داد:سخت است بعد از باخت دربی اینگونه بازی کنیم. 7-8 بازیکن را نداشتیم. نکات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند و اگر دقت می کردیم نتیجه جالبی رقم می خورد. آنها هم بازی خودشان را کردند. به آینده امیدواریم و تلاش می‌کنیم آینده خوبی داشته باشیم.

سرمربی استقلال تهران تاکید کرد: موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم. می‌توانستیم 2 گل دیگر هم بزنیم البته استرس و فشار روانی زیادی به تیم وارد شده بود. با این حال در نیمه دوم هم موقعیت‌های زیاد گلزنی داشتیم. فوتبال همین است. 3 گل خیلی سریع زدیم و موقعیت‌های دیگری هم به دست آوردیم.

مظلومی در مورد اینکه افسوس از دست دادن امتیازهای گذشته را نمی‌خورد، تاکید کرد: به هر حال ما تلاش خود را انجام می‌دهیم و درست است که بازی‌های سختی در پیش رو داریم اما با قدرت در میدان حاضر خواهیم شد. یکی از بازی‌های سختی که پیش رویمان بود بازی با فولاد بود که واقعا بچه‌های ما سرتر بودند و تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند. امیدوارم در ادامه لیگ هم اینگونه کار کنند.

وی افزود: به هر حال ما امتیازهایی را از دست دادیم و به بچه‌ها گفته بودم که در روزهای پایانی با مشکل روبه‌رو می‌شویم. به هر حال ما تلاش خود را در 3 بازی آینده خواهیم داشت و با قدرت در میدان حاضر می‌شویم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه با توجه به پیروزی امروز حسرت این را نمی‌خورد که ای کاش در دربی هم از این ترکیب استفاده می‌کرد، گفت: خیر. آن بازی گذشته. به هر حال ما نسبت به نیازهای خود در هر بازی ترکیب را مشخص می‌کنیم.

مظلومی در مورد وضعیت حنیف عمران‌زاده گفت: او در اختیار باشگاه است.

سرمربی استقلال هنگامی که با سؤالی در مورد اینکه آیا مشکل عمران‌زاده انضباطی بوده، روبه‌رو شد با واکنش مدیر رسانه‌ای تیم مواجه شد و او از خبرنگاران خواست سؤالات خارج از این بازی نپرسند.

مظلومی در مورد اینکه هواداران در دقایق پایانی شعارهایی علیه افشارزاده سر دادند، خاطرنشان کرد: من این مسئله را نشنیدم. تمرکزم روی بازی‌ بود و به سکوها فکر نمی‌کنم.

وی در مورد حمایت هواداران از استقلال تاکید کرد: تیم برای هواداران است و امیدوارم آنها همچنان حمایت خود را از تیم داشته باشند. افشارزاده هم زحمت زیادی برای استقلال کشیده اما متاسفانه باشگاه بدهی‌های زیادی دارد. در چند روز گذشته 400 هزار دلار برای توزی پرداخت شد که نشان می‌دهد بدهی‌های باشگاه زیاد است.

 

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------