آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

دستور موقت برای استقلال اهواز!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

حوادثی که در بازی استقلال اهواز – پرسپولیس رخ داد تاسف بر انگیز بود و میزبانی استقلال اهواز و هم چنین هیئت فوتبال استان خوزستان را زیر سوال برد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که سازمان لیگ برتر تاکید به برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر اهواز داشت استقلال اهواز روی برگزاری بازی در ورزشگاه تختی اصرار کرد و در نهایت این بازی در شرایطی برگزار شد که با حواشی بسیاری همراه بود و خیلی از تماشاگران با سرو صورت خونین استادیوم را ترک کردند.

خبر می رسد کمیته انضباطی تا تشکیل جلسه درباره این پرونده دستور موقت برای اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تختی اهواز صادر می کند  و فعلا استقلال اهواز از حضور تماشاگر در بازی های خانگی محروم خواهد شد.

استقلال اهواز در سه هفته پایانی تنها یک بار میزبان است و در این بازی پذیرای تیم سایپا خواهد بود. قطعا این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود.

دور از ذهن نیست رای نهایی این پرونده مشکلاتی را برای استقلال اهواز در هفته های ابتدایی فصل آتی لیگ یک ایجاد کند. استقلال اهواز به لیگ یک سقوط کرده و فصل آتی باید در لیگ یک بازی کند. محرومیت های انضباطی نیز از فصل جاری به فصل آتی انتقال می یابد.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------