آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

خداحافظی استیماچ از سپاهان با اشک



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استیماچ

سرمربی کروات با وجود این که از سمت خود استعفا داد اما با کاروان سپاهان به اصفهان بازگشت و دیروز هم با حضور در تمرینات به صورت رسمی از شاگردانش خداحافظی کرد.

به گزارش ورزش سه، ایگور استیماچ دقایقی بعد از شکست سنگین 4-0 برابر الاتحاد از سمت خود به عنوان سرمربی سپاهان استعفا داد که این تصمیم او بلافاصله مورد قبول باشگاه اصفهانی قرار گرفت تا بحران های مدافع عنوان قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد. مربی کروات که همراه با کاروان تیم از قطر به اصفهان بازگشت تا مراحل اداری و تسویه حسابش را انجام بدهد عصر روز جمعه با حضور در مجموعه فردوس در رختکن تیم حاضر شد تا با شاگردانش خداحافظی کند.

ایگور در این نشست چند دقیقه ای که سایر دستیاران کرواتش نیز حضور داشتند بابت چند ماه همکاری با شاگردانش ابراز خوشحالی کرد و از شاگردان سابقش خواست تا برای سربلندی تیم در بازی های باقی مانده نهایت تلاش خود را انجام دهند. عجیب ترین اتفاق این نشست به خداحافظی و ترک جلسه از سوی استیماچ با بغض و چشمانی پر از اشک برمی گشت که ثابت کرد ایگور حرف های زیادی در دل داشت اما از گفتن آنها خودداری کرد.

به هر ترتیب مرد کروات و دستیارانش فعلا تا اواسط هفته مهمان نصف جهان خواهند بود تا بعد از طی کردن مراحل اداری و تسویه حساب های مالی اصفهان و ایران را به مقصد کرواسی ترک کنند.از همین رو احتمال دارد در جلسه آتی هیات مدیره این مربی هم به عنوان مهمان ویژه حضور داشته باشد.

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------