بسیج استقلالی‌ها: امید قطر نرو!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ابراهیمی

امید ابراهیمی یکی از بهترین هافبک های فوتبال ایران است که گل زودهنگامش در بازی فولاد زمینه ساز برتری قاطع آبی پوشان مقابل فولاد بود.

به گزارش ورزش سه، ابراهیمی که فصل پیش از سپاهان به استقلال آمد در این دو سال بهترین و کم نوسان‌ترین بازیکن تیمش بوده است. یک هافبک پرنفس و روبه جلو  که بهترین شکل استفاده از او، آزاد کردن برای مشارکت در حملات است. زوج او و روزبه چشمی در طول این فصل عامل اصلی برتری استقلال در جدول بود و البته مصدومیت چشمی به روند کاری امید لطمه زد.

با درخشش ادامه دار ابراهیمی، شایعه  جدایی قطعی او از استقلال در پایان فصل نیز به گوش می‌رسد. امید از قطر پیشنهاد آماده‌ای دارد و آن طور که به نظر می‌آید چمدان‌هایش را برای حضور در لیگ این کشور بسته است. ابراهیمی که البته کم حرف و بی سروصداست دوست ندارد دراین‌باره حرفی بزند اما شایعه در فوتبال ایران ضریب نفوذ عجیبی دارد.

در روزهای گذشته هواداران استقلال برای حفظ این هافبک کلیدی، هشتگی با عنوان #Save_Ebrahimi  را طراحی کرده‌اند تا مانع از جدایی یکی از بهترین‌های تیمشان بشوند. این هشتگ در شبکه‌هایی مثل توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام در حال رشد است تا همه گیر شود و هزینه جدایی ابراهیمی از استقلال بالا برود. یک حرکت مدنی خودجوش به قصد بیدار کردن مدیران استقلال که تلاشی برای تمدید قرارداد با ابراهیمی انجام نداده‌اند.

باید در انتظار فرجام این حرکت ماند.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------