آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

دست های نامرئی دوباره حنیف را در استقلال نگه می دارد؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, حنیف

گویا علت بیرون ماندن حنیف از لیست استقلال، اختلاف با مهدی رحمتی بوده است!

به گزارش خبرآنلاین؛ حنیف عمران زاده چهره جنجالی این روزهای استقلال است. او در بازی دربی ضعیف بود و پس از مسابقه هم در رختکن، عمدا انتقادها از خط دفاعی این تیم بود و در راس آن حنیف و میثم مجیدی. از همان روز مشخص بود پرویز مظلومی قصد دارد این بازیکن را برای بازی فولاد بیرون بگذارد.

 

اما اتفاقات طوری پیش رفت که مظلومی تصمیم گرفت این بازیکن را به طور کامل از ترکیب بیرون بگذارد و از همین جا شایعات شروع شد. در حالی که فرزاد مجیدی گفت علت بیرون ماندن حنیف از لیست استقلال مصدومیت بوده اما دکتر نوروزی در مصاحبه ای جالب گفت: «حنیف اصلا مصدوم نیست!» اینجا بود که مشخص شد ماست مالی استقلالی ها برای خط زدن عمران زاده جواب نداده و مسئولان باشگاه با هم هماهنگی های لازم را انجام نداده اند.

 

اما امروز روزنامه ایران ورزشی هم در سرمقاله خود به نکته جالبی اشاره کرد و نوشت عمران زاده به این دلیل از لیست استقلال خط خورد که با مهدی رحمتی اختلاف پیدا کرده است. رحمتی در بین دو نیمه دربی و پس از مسابقه، در رختکن به انتقاد از خط دفاعی پرداخت که گویا این مسئله به عمران زاده برخورده است.

 

مهدی و حنیف از دوستان نزدیک هم به حساب می آیند و در این فصل چند باری با هم اختلاف پیدا کردند و سپس با ماچ و بوسه به اختلاف ها پایان دادند. امسال حتی شایعاتی درباره جدایی حنیف از استقلال شنیده می شد ولی تا رحمتی آمد این بازیکن ماند تا اضافه وزن کم کند و به ترکیب استقلال برسد. حالا خبرها از حضور حنیف در لیست مازاد استقلال خبر می دهد اما دوباره آن دست های نامرئی این بازیکن را در استقلال نگه خواهند داشت؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------