تصویری که ثبت نشد؛ خشم برانکو به‌خاطر استقلال و هوادارانش



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, برانکو

هر چند بیش از ده روز از داربی ۸۲ گذشته است اما هنوز خبرهای داربی می تواند همچنان خواندنی باشد.

به گزارش نود، پس از پایان دربی 82 و زمانی که می خواست کنفرانس مطبوعاتی شروع شود، یکی از لیدرهای پرسپولیس ۴ گل رز سرخ را در بدو ورود برانکو به سالن کنفرانس به وی هدیه کرد. برانکو با آن چهارگل رز با چند نفر عکس گرفت. البته قبل از برانکو، پرویز مظلومی کنفرانس داشت که کنفرانس سنگینی هم بود. طوری که اصلا حال پرویز مظلومی خوب به نظر نمی آمد.

درهر حال زمانی که برانکو وارد سالن شد، به یکباره دید که ۴ گل سرخ را روی میز کنفرانس و کنار میکروفون ها و توپ برگزاری بازی چیده اند. صحنه را که دید، عصبانی شد و هر چهار گل رز را به گوشه سالن پرتاب کرد تا نشان دهد که برای استقلال احترام ویژه ای قائل است و با ۴ گل رز سرخ کری نمی خواند.

زمانی که کنفرانس تمام شد و از وی پرسیدند که چرا اجازه ندادی گلهای رز قرمز روی میز بماند جواب داد:« من برای استقلال احترام قائل هستم و پس از بازی اهل این کارها نیستم. همین که چهار گل سرخ را دیدم آنها را به گوشه ای پرت کردم. بازی مقابل استقلال برایمان تمام شده و من به فکر بقیه بازیها هستم. در واقع من برای همه حریفانم احترام ویژه ای قائلم. فوتبال فراتر از این حرفهاست.»

اگر فیلمبردارهایی که در کنفرانس حضور داشتند، زودتر از شروع کنفرانس دگمه ضبط را فشار می دادند، می توانستند این صحنه را ثبت کنند. صحنه ای که برانکو در حالیکه سگرمه هایش در هم بود، گلها را به گوشه سالن پرتاب کرد!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------