آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

برانکو: از فردوسی پور ممنونم،با بارسا فاصله داریم / سخت ترین بخش مانده



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس این اراده را دارند که خیلی زود به نمایشی که بارسلونا در زمین ارائه می دهد نزدیک شوند.

برانکو ایوانکوویچ در گفت و گو با کاپ، دررابطه با حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: معمولا در روزهایی که تمرینات پرسپولیس تعطیل است سعی می کنم به باشگاه بیایم و دیداری را با مسئولان باشگاه داشته باشم. امروز به اینجا آمدیم تا پاداش بردهای اخیر مقابل استقلال اهواز و استقلال تهران را دریافت کنیم.

وی در واکنش به اینکه شب گذشته فردوسی پور در گزارش دیدار بارسلونا مقابل خیخون، پرسپولیس را با این تیم مقایسه کرد بیان داشت: ابتدا از عادل فردوسی پور بابت این قیاسش تشکر می کنم. اما باید بگویم  هنوز فاصله زیادی با بارسلونا داریم البته سعی داریم شکلی که بارسلونا بازی می کند را دنبال کنیم. دقیقا می خواهیم همان فلسفه را تمرین کنیم و مثل آنها بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: البته این را بگویم که بازیکنان پرسپولیس این اراده را دارند که خیلی زود به نمایشی که بارسلونا در زمین ارائه می دهد نزدیک شوند. با این حال هنوز در ابتدای کار هستیم و نباید خودمان را با آنها مقایسه کنیم.

برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه در تمرینات روزهای اخیر بسیار شاداب تر از گذشته ظاهر می شود گفت: اولا این را بگویم که در کل فصل من همین طور شاداب و خندان در تمرینات حاضر شدم چون از کاری که با بازیکنان می کنم لذت می برم. این بازیکنان هستند که امکان شادی برای هواداران را فراهم کردند. نتایجی که آنها توانسته اند رقم بزنند هم انگیزه من را بالا می برد و هم سایر اعضای کادر فنی را مثل من شاداب و پرنشاط می کند. وضعیت جدول را هم که خودتان می دانید. این باعث یک شادی مضاعف برای ماست.

وی اضافه کرد: خیلی خیلی باید حواس مان جمع باشد و مراقب حریفان مان باشیم چون سخت ترین بخش فصل باقی مانده است. سه بازی در پیش داریم که شاید به اندازه کل بازی های این فصل ما ارزش داشته باشد. باید در تمام آنها با آمادگی کامل در زمین حاضر شویم تا مشکلی در روندی که در پیش گرفتیم به وجود نیاید.

سرمربی پرسپولیس درباره رویارویی با نفت در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اذعان داشت: نفت شرایط بسیار خوبی در هفته های اخیر پیدا کرده و توانسته خودش را به صدر جدول خیلی نزدیک کند. اگر بتوانیم آنها را شکست دهیم یک برد بسیار بزرگ به دست آوردیم. آنها سه ملی پوش استاندارد دارند که می توانند نقش تعیین کننده ای داشته باشند. بیرانوند، حسینی و امیری که کاملا آماده هستند. آنها همچنین ایمان مبعلی را هم دارند که قبلا بازیکن ملی پوش بوده است. ما اصلا خودمان را گول نمی زنیم که بازی راحتی در پیش خواهیم داشت.

برانکو درپایان گفت:فرصت نشد روز پدر را تبریک بگویم که اینجا می خواهم این روز عزیز را به همه تبریک بگویم. ما در کرواسی چنین روزی نداریم و به این شکل روز پدر را جشن نمی گیریم. ایرانی ها به بهانه فرا رسیدن چنین روزی بیشتر به یاد پدرانشان هستند.به نظر من بسیار لذت بخش و زیباست که چنین روزی در ایران جشن گرفته می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------