آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

لیست مدنظر برانکو برای فصل بعد لو رفت؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

با وجود آنکه تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین دغدغه خود را سه بازی پیش رو در لیگ برتر می داند اما حرکت با چراغ خاموش آنها برای بستن تیمی آسیایی نیز آغاز شده است؛ حرکتی که از حدود دو ماه قبل استارت خورد و حالا با قدرت ادامه دارد.

به گزارش کاپ،  برانکو قبل از تعطیلات عید نوروز لیست بازیکنان مورد نظرش را به علی اکبر طاهری داد و سپس مقرر شد تا مدیرعامل پرسپولیس نیز بررسی هایی را برای ورود به میدان مذاکره با نفرات مورد نظر انجام دهد.
 
برآوردهای اولیه از بودجه مورد نیاز جهت بستن تیمی آسیایی انجام شد و باشگاه مذاکراتی را با نفرات بیرون از لیگ ایران انجام داد تا در مرحله اول سراغ شاه ماهی های مورد نظر برانکو برود.

 

یکی از بازیکنانی که با وی مذاکراتی صورت گرفته مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش السد قطر است. به غیر از این بازیکن محمد حسین کنعانی زاده که این روزها در ملوان بازی می کند و بازیکن همین تیم پرسپولیس محسوب می شود برای بازی در پست مدافع میانی مورد نظر برانکو است. با توجه به جدایی محتمل علیرضا نورمحمدی و جدایی قطعی اومانیا، سرخپوشان برای بازی در قلب دفاع این گزینه را مدنظر دارند.

 

در لیست ارائه شده برانکو در دو پست دفاع چپ و راست نیز نفراتی هستند تا نقش ذخیره را برای رضائیان و انصاری بازی کنند.

حسین ماهینی بازیکن ملوان که وی نیز بازیکن پرسپولیس بوده است گزینه اصلی سرخپوشان است.

با توجه به ترافیک در مرکز زمین پرسپولیس، برانکو تنها یک بازیکن را برای بازی در پست پلی میکر نیاز دارد.در خط حمله این تیم جدایی بن سون هندوراسی قطعی است و بجای او دو مهاجم جذب خواهند شد که شنیده می شود برانکو بازیکنی در سطح سردار آزمون را خواسته است و دو مهاجم داخلی و یک خارجی گزینه های پیش روی طاهری هستند.

اما مهمترین بخش لیست خرید سرخپوشان به قفس توری این تیم مرتبط می شود؛ جایی که آنها سوشا مکانی را دارند اما قصد جذب علیرضا بیرانوند را هم دارند. جدایی لوبانف در پایان فصل قطعی خواهد بود.

 تا این لحظه تنها سه نفر در باشگاه پرسپولیس این لیست را دیده اند و مدیریت باشگاه تاکید فراوانی دارد که فهرست کامل لو نرود و در این مسیر حتی در جلسات خود با برانکو، اجازه ورود مترجم این مربی را هم نمی هد و شخصا و به زبان انگلیسی با سرمربی تیم گفت و گو می کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------