آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

سوریان به آخرین گزینشی المپیک اعزام می‌شود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,المپیک

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی از اعزام حمید سوریان به آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسام الدین جعفری در پاسخ به این سوال که کدام یک از فرنگی کاران وزن 59 کیلوگرم ایران به آخرین گزینشی المپیک در استانبول ترکیه که قرار است 10 روز دیگر برگزار شود، اظهار کرد: براساس پیشنهاد محمد بنا سرمربی تیم کشتی فرنگی، حمید سوریان مجدداً به این رقابت ها اعزام خواهد شد البته چهار فرنگی کار وزن 59 کیلوگرم از امروز به اردوی تیم ملی خواهند آمد و انشاالله در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

سرپرستی تیم ملی کشتی‌فرنگی درباره حضور حمید سوریان در این رقابت‌ها برای سومین مرتبه طی دو ماه اخیر و اینکه کاهش وزن می تواند بر عملکرد وی تاثیر مخرب بگذارد، خاطرنشان کرد: سوریان یک نابغه است. حال مقداری دچار اینگونه مسائل شده. او در مغلوستان هم کشتی‌های خیلی خوبی گرفت و مقابل رومن آمویان کشتی گیر نامدار جهان از ارمنستان به برتری رسید. سوریان در کشتی دوم مقابل حریف بلغار یک مقدار کم آورد اما با این حال به اعتقاد من نیز بهترین کسی که می تواند سهمیه این وزن را در المپیک بگیرد حمید سوریان است.

وی افزود: در این گونه مواقع کارشناسان و رسانه‌ها باید کمک کنند کسی که زمین خورده را بلند کنیم نه اینکه با طرح مسائل تخریبی روحیه این جوان را خراب کنیم.

جعفری درباره اینکه چرا به سامان عبداللهی اجازه حضور در رقابت های کسب سهمیه داده نمی شود، گفت: عبدولی شرایط خاصی دارد چراکه از ناحیه ناف عمل جراحی انجام داده و ما نتوانستیم به همین علت از آن استفاده کنیم. مطمئناً بنا و کادر فنی تیم ملی بهترین تصمیم ممکن را در این رابطه خواهند گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------