جلسه مهم در وزارت ورزش درباره تیم ملی و انتخابات فدراسیون فوتبال



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,وزارت ورزش

صبح امروز جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان به همراه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این جلسه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و احمدی معاون فرهنگی این وزارتخانه حضور داشتند. علاوه بر این کلیه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به جز عزیزی خادم در جلسه حضور پیدا کرده بودند تا در ارتباط با مسائل مختلف مربوط به فدراسیون فوتبال و تیم ملی صحبت کنند. این جلسه از ساعت 8:30 تا 10 صبح امروز در محل ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.


از مهمترین مسائل طرح شده در این جلسه ایجاد تعامل بیشتر مابین وزارت ورزش و جوانان و نیز فدراسیون فوتبال در جهت پیشبرد امور بود. علاوه بر تاکید وزیر ورزش و جوانان به این مساله، رئیس فدراسیون فوتبال و نیز کلیه اعضای هیات رئیسه بر این مساله تاکید داشتند.


علاوه بر این مسائل و مشکلات مربوط به تیم ملی از سوی اعضای هیات رئیسه و رئیس فدراسیون مطرح شد و وزیر ورزش و جوانان نیز به تلاش بیشتر در جهت حل این مشکلات در مسیر تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد.


از دیگر مسائلی که در این جلسه عنوان شد برگزاری هر چه بهتر انتخابات فدراسیون فوتبال بود که قرار است 18 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور کلیه اعضای ثبت نامی در این انتخابات برگزار شود. با توجه به اتفاقات اخیر در مورد برگزاری این انتخابات، تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال جاری قطعی شده و قرار است فدراسیون فوتبال رئیس جدید خود به همراه اعضای جدید هیات رئیسه را بشناسد.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------