آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

منصوریان: من سرمربی نفت هستم نه بازیکن مظلومی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران بابت نقل قولی منتسب به وی که از امروز برای سرمربی استقلال به میدان خواهد رفت، ناراضی است.

به گزارش ورزش سه، سرمربی نفت تهران در تماسی با ورزش سه در این باره گفت: من در مصاحبه قبلی‌ام از طریق رسانه شما اعلام کردم که کنفرانس به کنفرانس حرف می‌زنم  تا نقل قولی در این روزهای حساس از زبان من درج نشود. اما متاسفانه این اتفاق امروز رخ داد.

وی ادامه داد: من احترام زیادی برای آقایان پورحیدری و مظلومی قائل هستم و 20 سال پیش شاگردی آنها را کرده‌ام اما با همه احترام آبرو و اعتبار خودم و باشگاهم از همه چیز مهم‌تر است و ما برای همین خواهیم جنگید. ضمن اینکه کسی نمی‌تواند استقلالی بودن من را زیر سؤال ببرد. دیشب هم آقای برانکو همین را در برنامه شب‌های فوتبالی گفت که منصوریان با عرقی که به استقلال دارد نهایت سعی‌اش را متوقف کردن پرسپولیس می‌کند. بله، من این کار را می‌کنم اما به عنوان خودم. من علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران هستم نه بازیکن آقای مظلومی. برای تیمم و آبروی خودم سه هفته پایانی را با کمک بازیکنانم پیش  خواهم رفت.

منصوریان تاکید می‌کند: من بعد از نشست مطبوعاتی با هیچ نشریه‌ای حر ف نزدم و از دوستان مطبوعاتی هم خواهش دارم مراقب دامن زدن به برخی اخبار باشند که ما برای موفقیت تیم  باید از سروصدا  و حاشیه دور باشیم.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------