استیماچ: من در زمانی بد در تیمی خوب بودم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استیماچ

سرمربی مستعفی و کروات سپاهان در بازگشت به کشورش از تجربه حضور چند ماهه در ایران صحبت و سکوتش را در مصاحبه با سایت های معتبر کرواسی شکست.

به گزارش ورزش سه، ایگور استیماچ در حالی که در مزرعه خود زیر سایه درخت نشسته بود به سئوالات خبرنگار سایت 24 SATA  پاسخ داد. او در 22 دیدار روی نیمکت سپاهان نشست و در این مدت فقط 3 پیروزی به دست آورد و  10 بار شکست خورد تا پس از باخت به الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا استعفا بدهد.

 استیماچ در این خصوص گفت:«پس از باخت به الاتحاد خودم تصمیم گرفتم که بروم در حالی که هیات مدیره و رئیس باشگاه همچنان پشت من بودند و حمایت می کردند، من در لحظه ای احساسی با بازیکنان وداع کردم و تعدادی از بازیکنان به خصوص جوان تر ها اشک می ریختند، چرا که آنها تمرینات پیشرفته و کیفیت کار را احساس کرده بودند، من تا به حال در هیچ جا، بهتر از سپاهان کار نکرده بودم اما مشخص است که ایجاد یک محیط برنده فقط به کیفیت تمرین بستگی ندارد».


او ادامه داد: «سپاهان به طور متوسط شش سال جوان شده بود و من بسیاری از جوانان را در ترکیب اصلی قرار دادم. در کنار این جوانگرایی، اشتباهات داوری 14 امتیاز از تیم ما گرفت و این برای یک تیم مدعی خیلی زیاد است ، اشتباهات داوری دقیقا زمانی جلوی تیمم را گرفت که ما حرکت را آغاز کرده بودیم.با تمام این اوصاف از حضورم در سپاهان راضی بودم، من کاملا تمرینات و تیم را تحت سلطه داشتم و در اغلب دیدارها از حریفان برتر بودیم، ما چندین برابر حریفان فرصت ایجاد می کردیم اما بدترین قسمت ماجرا از دست رفتن این فرصت ها و نتایج بد تیم بود».

سرمربی مستعفی سپاهان در ادامه به زندگی در اصفهان اشاره و تصریح کرد:« خاطرات فوق العاده ای از این شهر در حافظه ام باقی خواهد ماند، اصفهان شهری توریستی با جاذبه های بسیاری است، البته ترافیک این شهر دیوانه وار و رانندگی در آن هنر می خواهد. در مجموع اگر بخواهم از حضورم در ایران فقط یک جمله بگویم این گونه جمله ام را می گویم؛ من در تیمی خوب در زمانی بد بودم».

 استیماچ درپایان راجع به برنامه های پیش روی خود گفت:« در حال حاضر در تعطیلات با خانواده ام هستم و هیچ عجله ای برای از سرگیری فعالیتم ندارم.گرچه دوری ام از فوتبال نمی تواند زیاد طولانی باشد چون ما عاشق فوتبال و مربیگری هستم».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------