تعیین جنسیت هنگام خرید بلیت الکترونیکی بازی های لیگ / ورود بانوان به ورزشگاه آزادی آزاد شد؟!



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

فرم های ثبت نام خرید بلیت بازی پرسپولیس و راه آهن و سایر بازی ها به گونه ای تنظیم شده که گویی حضور بانوان در استادیوم آزادی برای این بازی آزاده شده است؟!

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در سامانه فروش بلیت الکترونیکی فرم ثبت نامی را تنظیم کرده است که در آن می بایست تعیین جنسیت شوید! در گزارشی که روی بخش ورزشی سایت جماران "جی پلاس" نوشته شده آمده است:حال این ابهام در ذهن برخی علاقمندان پرسشگر به وجود آمده که مگر بانوان می توانند به ورزشگاه آزادی بیایند؟! این سامانه مختص به فروش مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است که در حال حاضر بانوان در استادیوم ها ممنوع است!

پیش از ثبت اطلاعات (از جمله تعیین جنسیت) به متقاضایان تاکید می شود دقت کنند چرا که دیگر قابل ویرایش نخواهد بود و کارت ها بنابر اطلاعات دریافتی صادر خواهد شد.

به طور مشخص این یک خطا از سوی تنظیم سامانه فروش بلیت الکترونیکی است چرا که سامانه تنها امکان دسترسی به خرید بلیت مسابقات لیگ برتر را به کاربران می دهد.

دیدار هفته پایانی پرسپولیس در لیگ برتر برابر راه آهن (۲۴ اردیبهشت) با توجه به احتمال قهرمانی قرمزهای پایتخت، از الان بیشترین متقاضی را جهت خرید اینترنتی دارد و گفته می شود تاکنون بیش از ۴۰ هزار بلیت فروخته شده است.

 

اخبار ورزشی - جماران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------